![]() |
|
![]() |
#61 |
Newcomer
|
![]()
Jeg fant noe bortglemte og snart utgåtte "Milageplus" poeng som jeg brukte på oppgradering til Business (OSL-FRA). Er det noen som vet om jeg har tilgang på lounge i Frankfurt når jeg har inngående billett på business class men videre billett på Premium economy?
![]() |
#62 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vår tur til MUC i morgen er kansellert av LH grunnet streiken... Hva skjer med refund ? Hare aldri skjedd noe slikt for oss før.
Prøver å ringe dem, men umulig å komme igjennom. Refundere fe hele billetten uten fradrag uten videre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hva står det på nettsiden hvis du går inn på 'my bookings'? Mulig bilettstatus oppdateres der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Cancelled, reebok click. Et av kveldens fly. ikke aktuelt.
Deretter ring det nummeret jeg har ringt 35 min nå Edit: My bokings står det mulig å cancell med gebyr !! Klikket aikke aksept. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Etter nøyaktig en time på tlf lokal Oslo nr kom igjennom.
Hyggelig fyr CPT refunderer alt ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Bra det ordnet seg da
![]() |
#67 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Kan EBG medlemmer forhåndsvelge seter hos Lufthansa for free ved reise i eco?
![]() |
#68 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Ok, takk for info.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#70 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Nå maser jeg (og jeg har stilt dette spørsmålet før..)
Hvordan booker man Økonomi en vei of Business andre på LH? Jeg får det ikke til. Takker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Eller B) Bestiller hos wideroe.no på økonomi t/r og legger ingen en kommentar om at du ønsker business den veien du ønsker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Reiser i X (*A Y award) og fikk setereservasjon gratis på Lufthansa fra OSL-FRA-CUN. Men ingen seatblock ved siden av..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis man bestiller multistop billett med Lufthansa. Leg 1 Oslo - Fra, leg 2 Fra - Zrh samme dag. Vil man få dette godkjent som gjennomgående billett? Eller vil det regnes som 2 enkeltstående billetter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Newbie
|
![]()
Reiste nylig med SQ fra OSL til AKL, med første og siste leg via FRA med LH (SQ-flightnr.). Ifølge billetter var reisen i D-klasse, men det er mulig dette bare var kabinklasse. Endte opp med bare 750 EB-poeng på denne, og har ikke klart å grave frem noe annen info om klasse enn D på billettene vi fikk fra SQ. Har altså fått poeng ut fra P-klasse. Noen som vet om dette er korrekt, eller hvor jeg eventuelt kan finne bookingklasse hos SQ eller LH?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det skal helt klart være gjennomgående billet, men når jeg tester på Lufthansa's egne sider er det klart at den prises som enkeltstående billetter (og blir rådyrt(tm) ) Tror nok den også betyr telefon til Lufthansa.
![]() |
#76 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
En billett med to segmenter (to legs), men LH priser jo enveisreiser svinedyrt ifht. hva de tar for tur-retur-billetter (men hva lurer du egentlig på?)
![]() |
#77 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
OSL-FRA 01 Sep 06:15 FRA-ZRH 01 Sep 15:55 ZRH-OSL 06 Sep 11:55 (via FRA operert av LH NOK 10758.00 (Economy Light - bare Taxes var nok til å sende meg ut I Skammekroken - Penalty Box) Så de splitter tydelig opp på en solid klønete måte(tm)
![]() |
![]() |
#78 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Munechen er betydlig enklere enn Frankfurt og jeg hadde 45 minutter I Frankfurt forrige uke, med buss inn og buss ut - ikke noe problem.
![]() |
#80 |
Newcomer
|
![]()
Prøver man å booke en reise til Köln eller Düsseldorf med Lufthansa, hender det at man får opp alternativer med fly til Frankfurt og ICE-tog (DB - Deutsche Bahn) videre til Köln eller Düsseldorf.
Om man dropper å bruke den bestilte togavgangen, risikerer man da å miste returreisen med fly, slik man gjør om man dropper en strekning med fly? Eller rapporterer ikke DB tilbake til Lufthansa om togbilletten faktisk ble brukt? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om å reise med Air France | Tarzan | Reiseforum | 47 | 03-04-2025 09:13 |
Reise med Aegean (generelle spørsmål) | jamesclandestine | Reiseforum | 44 | 04-03-2025 10:31 |
Generelle spørsmål om å reise med KLM | stonyo | Reiseforum | 127 | 04-12-2024 22:15 |
Generelle spørsmål/tips om å reise med Qatar | Hpkris | Reiseforum | 247 | 22-07-2024 22:00 |
Reise med Ethiopean (Generelle spørsmål) | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 29 | 30-09-2017 06:35 |