![]() |
|
![]() |
#61 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Alternativet er Færøyene, Tórshavn, 51 grader og litt lengre formørkelse (2m47s) Quote:
![]() Last edited by mcduck; 01-10-2014 at 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Om Vanuatu er av interesse så MÅ du til Tanna!!! Mye fisk og se der selv fra land. Men steinete kyst gjør dykking direkte fra land litt vanskelig. Det er båter som tar deg med ut om man er profosjonell svømmer. Jeg vil anbefale Iririki island(Port Villa) om du liker og dykke rett fra land. De har fine strender. Eventuelt så kan du bo på the Sebel som er rett på andre siden som et rimligere alternativ. Solomon og Kiribati ville jeg droppet pga mangel på hoteller og folk som svarer på mail...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Takk for tips, hadde allerede sett på Iririki island, men Tanna var jeg ikke klar over.
![]() |
#64 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Kiribati krever visum fra London så den er foreløpoig uaktuell.
![]() |
#65 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette må jo være som skapt for deg! JEg tenkte på det selv men hadde ikke tid til det den gang jeg var i Vanuatu
![]() Link: http://www.bokissa.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Må innrømme at Bokissa minner om mange øyer jeg tidligere har besøkt, blandt annet rundt Fiji.
![]() |
#67 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det var bra jeg har nølt så lenge med å booke tur til Vanuatu som jeg planla i sommer, men uansett værre for de som faktisk er der nede.
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/su...nn/a/23414674/
![]() |
#68 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er (nesten) nøyaktig et år siden jeg var der, stakkars folk! Samoa ble også truffet av en tsunami for noen år siden og det tar mange år før slike øystater rekker å bygge seg opp igjen. Så fortsatt masse tegn til tsunamien når jeg var der i fjor.
Hvor endte sommerturen 2015? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har hatt idétørke og besluttningsvegring. Det er mange år siden jeg har ventet så lenge med å booke en lengere tur.
I verste fall ender jeg opp med en chartertur til Montenegro, hvor jeg enda ikke har vært. Føler at det er en destinasjon som passer mere for en helgetur enn en hel ukes charter. Livet er hardt. ![]()
![]() |
#70 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg merker jeg også sliter med å bestemme meg. Når man har brukt opp de "trygge" alternativene så blir det fort vanskelig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Hvor skal vi/jeg reise?"-tråden (2015) | Fred | Reiseforum | 31 | 24-11-2015 11:47 |
Askeproblemer i Asia sommeren 2015. Trenger hjelp/reisetips! | RIBRO | Reiseforum | 12 | 06-08-2015 14:59 |
Mulig Oslo-tur Sommer 2015-Tips/Råd/Ideer! | ForeverSAS | Reiseforum | 22 | 20-04-2015 20:17 |
Norwegian Longhaul, ruter sommeren 2015 | EBGflyer | Flyforum | 0 | 02-09-2014 11:06 |
Qatar 787 i drift, bør jeg reise? | SudCaravelle | Småprat | 13 | 24-01-2013 17:36 |