![]() |
|
![]() |
#41 | |
Gunnar
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skulle ikke SGS kvitte seg med mange?
![]() |
#45 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Selvfølgelig vil det bli overtallighet når synergieffekten blir utnyttet men slik situasjonen er så kan det vel kun føre til bedre økonomi etterhvert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Det er ANX og LKL som skal bli WF stasjoner.
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Newcomer
|
![]()
Jeg er både glad og litt lei meg etter nyhetene om en mulig funksjon mellom WF/SGS. Jeg er ansatt i WF handling på Osl, og trives meget godt sammen med mine arbeids kollegaer. Nå kjenner jeg ganske mange som jobber i SGS på Osl, og det jeg har lagt merke til og hørt, er at arbeidsmoralen til noen ansatte i SGS ikke er helt på topp. Det som jeg ser som er stor overgang med en sammenslåingen, er hvordan mange av WF ansatte blit tatt imot av den eldre generasjonen i SGS. WF på Osl har vært en liten stasjon inntil vi fikk handling på AF/KLM. Nå er WF handling blitt en "stor aktør" på Osl. KLM/AF krever mye ressurs fra alle avdelinger, og det er et selskap som setter punktligheten framfor alt annet. Det som blir spennende er og se om dem velger SGS som handling aktør på Osl, hvist WF inngår en sammenslåing. WF handling på Osl har gjort en meget bra jobb så langt med handlingen på AF/KLM, noe som vi har fått bekreftet fra AF/KLM. Da er det viktig at vi oppretholder den servicen som WF handling har lagt til grunn. Jeg håper og trur at vi blir tatt godt imot ved en mulig sammenslåing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#50 | |
Gunnar
|
![]() Quote:
Det er ikke så lenge siden vi i SGS hadde handling på AF, så mange av oss husker dem, og de utfordringene som var tilstede, grunnen til at vi mistet dem da var ene og alene pris, kvalitet koster penger, og som største aktør er det regler for hvor lavt SGS kan legge inn anbud på. AF/KLM setter vel ikke punktlighet foran alt? Hos oss er det sikkerhet foran alt annet, og det var det hos AF sist vi hadde dem også. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
OSL Slave
|
![]()
Sikkerhet
Punktlighet Service Er vel rekkefølgen hos de fleste selskaper ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gunnar
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Newcomer
|
![]()
Joda, jeg vet at sikkerheten er prioritert høyest, men AF/KLM har veldig stor fokus på ontime. Det har de fleste selskaper, men jeg trur AF/KLM er i en særklasse når det gjelder fokus på ontime. Jeg har jobbet med disse to selskapene siden januar 1998, så jeg kjenner dems rutine og hva dem krever av Oss som handling selskap. Jeg har stor tru på at vi blir tatt imot med åpne armer hvist WF skal bli en del av SGS. Trivsel blant arbeids kollegaer er kansje den viktigste slagkraften hos veldig mange, så gjennstår det og se hva som skjer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
E!
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
"noen" sa vel at SGS Norge gikk med et pent overskudd i 1halvår ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå er vel ikke SGS overtallig men vil vel bli det når WF blir innlemma.
Men må vel kunne gå greit for seg når alt går på annsinitet |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
at your service!
|
![]() Quote:
![]() Blir det då slik at ein som er tilsett i wf frå 1985, vil gå før ein som er tilsett i SGS frå 1987?
![]() |
![]() |
#60 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Men dette er nok veldig fornuftig av SAS. Det er klart de kommer til å spare en del penger på dette. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Charter handling BGO/SVG. Norport vs. SGS | Whatever | Flyforum | 9 | 27-07-2010 00:42 |
Hvem overtar for SGS (SAS-handling)? | Tally-Ho | Flyforum | 137 | 23-01-2010 13:07 |
SGS handling agent for Icelandair | Tommy777 | Flyforum | 1 | 20-12-2006 18:30 |
SGS tar overpris på handling av SAS Braathens og SAS DK/SE | dash-7 | Flyforum | 37 | 01-11-2006 23:16 |
FI dropper SAS-handling (SGS) | Guest | Flyforum | 29 | 05-10-2005 18:43 |