![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg synes dette ble litt artig, selv om det i utgangspunktet ble mislykket. Typisk instruktør, klarer ikke holde flyet stødig når jeg skal ta bilde!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Så til noen andre bilder fra andre flighter. Her er det short final til DAB i skumringen. Instruktøren min kan ikke være spes gla i livet, siden han tør ta bilder når jeg skal prøve å lande
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Skumring... DAB tower til høyre, en C172 har nettopp tatt av
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Så avslutter jeg med en solnedgang...
Er vel trolig tilbake mer med prop-bilder om noen mnd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Forresten, fant noen bilder til fra en annen tur som jeg ikke har lagt ut enda. Mer solnedganger og skyer.. Denne gangen var det skikkelig tordenvær over Orlando, som vi hadde trygg avstand til, men perfekt utsikt. Sørover i solnedgangen, nordover i mørket. Lyn hvert tiende sekund i mørket er utrolig stilig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Solen på vei ned
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bildene med skyer er kjempefine...Keep`em coming...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Ellers var det knall bilder!! Husker også godt de skyformasjonene og fargespillet/lysforholdene de ga... ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
stud.: -" Just 2 degrees!!!! It's difficult.." Instr.: -"OK, 10 degrees right, 8 left..., do you think you can manage that???" ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Newcomer
|
![]()
Jojo Dag.. fine bilder fra en laaang tur det der! Ettersom du er så innmari treg antar jeg at det var etter jeg dro de monterte neonlys i 1362 Tango :P
Stå på! Ps.. Nå er jeg tilbake i norsk GA, ikke no er så fett som cessna fra 79 når mann kommer fra 00 modeller der nede., og radioen her blir som en walkmann uten batterier i forhold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, vi monterte neonlys her en kveld, i beste trønderånd.
Radio i Norge, trenger man det? Det er vel ikke mye som blir sagt uansett... Tipper du savner DAB jeg Howard.... du er velkommen tilbake! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SVG/ENZV - 2016.02.19 - VQ-BSK on noen "lokale" på besøk! | sirpjalle | Bilder & foto | 2 | 22-02-2016 11:56 |
Key West. | Cessna182 | Reiseforum | 4 | 13-02-2012 14:04 |
(Hotell)tips Key West | Savipix | Reiseforum | 9 | 29-12-2011 13:22 |
MD81 på Værnes, pluss noen andre | NAX115 | Bilder & foto | 1 | 01-08-2011 12:49 |
Noen bilder fra Miami Beach og Key West | Dag Viking | Flyforum | 5 | 19-08-2005 07:47 |