![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Blir nok en stund for jeg tråkker inn på en HRC igjen. Kanskje i oktober?
![]() http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=67182 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Får du tid til å stoppe opp på den turen da?
![]() Utrolig bra t/r hvertfall. Fantastisk lesing Twin Otter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flott og underholdende TR! Fotoforbud på et flymuseum - det er jo latterlig.
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da, var man vel hjemme og man burde gjøre egentlig gjøre andre ting en å skrive triprapport. Reiser videre igjen i morgen formiddag. Men det ble en begivenhetsløs tur hjem fra PRG via AMS igjen. Vel litt kjekt var det jo: Dagens høydepunkt er nok at man fikk flydd PH-BXA som er KLM sin retrogris. Digg! Ellers fikk man noen salte kjeks og tygge på sammen med en øl underveis.
Skal prøve å komme med en lengre konklusjon ved en senere anledning. Men morro har det vært. Takk for gode tilbakemeldinger underveis. Det gir mer skrivelyst det. Men nå skal det pakkes om og soves litt før man skal ut på tur igjen i morgen. En kort ting tilslutt. I 2007 begynte jeg på å logge alle flighter i Flightmemory. Underveis har man funnet fram til gamle biletter og flyreiser så langt tilbake til som 2001. Oversikten er på ingen måte komplett, men man har ihvertfall passert kommet seg en runde rundt jordkloden om ikke annet. Når jeg en gang får barn skal det logges fra dag 1.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CSA: CPH-PRG//BUD-PRG-CPH (economy) | jefi99 | TripReports | 6 | 14-01-2012 23:31 |
SVG-AMS-CDG / TLS-CDG-AMS-SVG med KL/AF/EZY | Twin Otter | TripReports | 14 | 10-08-2011 01:17 |
SVG-AMS-PVG/SHA-PEK-ICN-CDG-AMS-SVG | Roxman | TripReports | 14 | 09-07-2011 04:15 |
SVG-AMS-BUD-AMS-SVG for å besøke et søskenbarn | Mats Danielsen | TripReports | 2 | 01-01-2010 20:24 |
KLM (SVG-AMS-BHX-AMS-SVG) | jarlewn | Register- og ATC-Forum | 4 | 08-01-2009 13:06 |