![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Fremdeles rester av gamle tider der ute (vedlegg)
![]() |
![]() |
#22 |
N/A
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Grynt fra Chicago. Akkurat hjemkommet fra OMA etter aa ha blitt forsinket en time grunnet en stand off mellom kapteinen og ramp personellet som var uenig at det var en bulk i flyet. Kapteinen sa lets go, ramp kameraten sa njet saa da maatte man visst sende bilder til UA ops for second opinion. Etter aa ha kasta bort en time viste det seg at kapteinen hadde rett og saa bar det hjemover. Saann er det med 2CV fly :P
Troett som en stroempe etter to veldig tidlige oppstandelser, i morgen baerer det avgaarde igjen, heldigvis i F til DCA kl 0600. Som den evige optimisten jeg er, satte jeg aa haapet paa at Flakschester United fikk seg en i raevva selv om motstanderen ikke akkurat er i form. Det gikk jo seff aat skogen. Oh well... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag....eller var det onsdag? | Chriscross | Flyforum | 18 | 12-02-2014 17:13 |
Så var det torsdag morgen... | Utflyttet | Flyforum | 20 | 22-04-2010 19:52 |
Thai var i rute sist onsdag, det er bare jeg som er sein.. | Fellowship | Bilder & foto | 6 | 04-10-2009 06:43 |
Så var det mandag morgen... | EB | Flyforum | 15 | 31-08-2009 19:00 |
Da var det Lørdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 16 | 14-06-2009 15:50 |