![]() |
|
![]() |
#1 |
evig optimist
|
![]()
Vel, 10 år er vel kanskje ikke gammelt.. Uansett, her fulger noen bilder tatt over noen dager. Håper jeg har klart å få de sånn nogenlunde i vater og hele pakka til tross for at jeg er trøtt som en svær dupp..
Da setter jeg over til bilder : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joda, dette bildet er undereksponert en liten tanke med vilje.. Fikk frem lysa på siden og på rullebanen litt mer natulig.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det var det jeg hadde for denne gang.. Har nesten en hel sommer med bilder å ta igjen jeg da, siden jeg har hatt utstyr på service.. Men jeg er godt igang, så kommer sikkert fler bilder! Takk for titten folkens! Asgeir.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Regner med dere synes det er innafor å fly via Amsterdam når jeg skal til London | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 14 | 01-05-2018 08:26 |
Har en drøss med bilder så jeg tester litt forskjellig. her er en An-25 på besøk | jumbo | Bilder & foto | 4 | 18-07-2012 16:08 |
Jeg skal til Krabi i Thailand igjen :-) | gardkarlsen | Reiseforum | 7 | 23-10-2010 11:26 |
Plage dere med litt bilder igjen da.. | petru26 | Flyforum | 14 | 26-05-2007 04:16 |
Jeg skal gi dere en "Quize".. | FBU 4EVER | Flyforum | 14 | 15-01-2007 21:13 |