![]() |
|
![]() |
#21 | |||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Vi tok gulfebervaksine og det kostet ikke nevneverdig mye. Du må ta den og ha stemplet i vaksinasjonskortet ditt at du har tatt den for denne turen. (De sjekker på flyplassen ved ankomst) Malaria er anbefalt og vi tok tabletter som het Provaqomyl. Ingen av oss 4 som tok dem har merket noen bivirkninger. (De skal tas 7 dager etter ankomst også, så husk å ta med flere enn for ant dager) Tror de tablettene vi tar er forholdsvis nye, så de har nok luket bort bivirkningene. Quote:
Quote:
Til info så vet jeg ambassaden i CPH har noen dårlige rykter fra noen år tilbake. Pass og penger ble borte f eks. Dette har mer eller mindre blitt luket bort nå som all pengeoverføring går via bank og man slipper å legge ekstra cash i konvolutten. Se ovenfor, men det finnes altså flere typer. Den som heter Provaqomyl kostet ca 350,- for 2 pakker. 12 piller per pakke. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da var flybilletten bestilt med Avianca Lifemiles som ville løpt ut 31 januar. Blir ØKKONOMI gitt men forhåpentligvis innen da har jeg fornya SAS gullkort som uansett gir meg lounger og sånt på turen. Gleder meg som en liten unge til påska - det var da det passet best for min del. Blir litt mjølkerute på utreisa men men, det er bare innad i Europa for å komme seg til Lisboa. Tar en uke der, jeg skulle nok ønsket å ta med meg Ghana og sånt men fant ut at visumprosessen var noe jeg ikke orket denne gangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Er nok enig i beslutningen om å ta 1 uke i Lis fremfor Ghana. hehe. Send gjerne en tripreport, eller oppsummering av hvordan øyene oppleves. :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ubs så at jeg skrev feil. Mente en uke på øyene og ikke i Lisboa.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da var faktisk visum innvilga - det tok i underkant av et døgn - selv om den havna i spammappa på mailen da.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Sao Tome og Principe var forresten tema i podcasten 198 land med Einar Tørnkvist sist uke
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Cavok Air An-74 krasjet på Sao Tome | Trdfly | Flyforum | 2 | 31-03-2022 22:04 |
OSL-FRA-LHR-LIS-TMS-LIS-OSL (Sao Tome and Principe) | Hypern | TripReports | 9 | 30-03-2016 15:20 |
Citationkræsj i Sao Paolo (video) | Skipskatta | Småprat | 3 | 12-11-2012 14:53 |
Rio / Sao Paulo | AirbusTrond | Reiseforum | 14 | 14-12-2011 09:49 |
Kr 4410 til São Paulo | AirbusTrond | Flyforum | 8 | 23-02-2008 07:04 |