![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
LH slår til med weekendtilbud. Denne gangen er det jeg som gremmes over å ikke har muligheten til å benytte meg av tilbudet... Men dette er da om lag halv pris av det normale?
Se også spesialtilbud for bergensere litt lenger ned.. https://lufthansa.ruk1.net/servlet/w...kKFhIlLkOLkDgh |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, det er visst litt overkapasitet til Sao Paulo for tiden, KLM har satt en 777-300ER på ruten en del dager men har gått omlag halvfull. Tror det er gode sjangser for priskonkurranse fremover på ruten.
Knallbra pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bra, for Brasil har ikke vært spesielt presset på pris de siste årene. Jeg har aldri funnet spesielt billige billetter på mine turer hit.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Men hvorfor kan ikke selskapene fly til Rio? De gjorde vel det før, nå flyr alle til Sao Paulo - eller i alle fall stopper der...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er jo den dessidert største byen da!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Rio har vel nesten utelukkende feriepassasjerer - som ikke er like betalingsvillige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Når det gjelder spesialtilbudet til bergenserne så har jeg med stor interesse funnet ut at Lufthansa ofte er billigere enn både SAS og KLM når jeg for skøy i ledige stunder søker på destinasjoner i Europa og oversjøisk. At de nå tilbyr en langweekend i New York for 4500 i april, er definitivt noe som får det til å krible...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Synes det er rart at ikke flere selskaper enn TAP flyr til Natal. Det er jo drøssevis med europeere som drar på ferie i det området der. Om du flyr til Rio, er det jo 3 timers flytur nordøstover igjen. Frem og tilbake blir som kjent dobbelt så langt.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Fløy ikke TUIfly til Natal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Virgin Atlantic med rute til Sao Paulo | Someone | Flyforum | 1 | 02-09-2023 07:05 |
Singapore Airlines til Sao Paulo/GRU? | LN-BLO | Flyforum | 17 | 29-12-2014 11:27 |
Billige flyreise til Rio/Sao Paulo i sommer! | -Sindre | Reiseforum | 1 | 26-05-2012 09:12 |
BA med ny rute til Tokyo Haneda, pluss nonstop til Sao Paulo og Buenos Aires | Stian | Flyforum | 8 | 21-09-2010 14:18 |
Ny rute til Sao Paulo og Rio De Janeiro | MD11 | Flyforum | 13 | 19-01-2006 17:52 |