![]() |
|
![]() |
#301 | |||
KVSTool.com
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Please use the Seat Map option in the KVS Tool to verify. |
|||
![]() |
![]() |
#302 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg fik ordnet min tur i dag til en rejse i januar. Jeg havde selvfølgelig gjort mit hjemmearbejde på ANA først, men selve bookingen tog ikke ret meget mere end et par minutter at gennemføre. Hvad der derimod tog tid var beregningen af afgifterne - blev sat på hold i ca 20 minutter, medens der blev regnet på det. Og nogle timer senere fik jeg en mail med bekræftelsen.
Og også tak fra mig for god info om tilbudet ! |
![]() |
![]() |
#303 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Maybe hell freezes over og det åpner seg F hos SQ (da kjøper man 10K til) eller LH A380......... |
|
![]() |
![]() |
#304 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hm om det åpner seg på LX airbus 330 til PEK er det den man må se på. Men det "gamle" produktet til LX er faktisk veldig bra og et komfortabelt sete. |
|
![]() |
![]() |
#305 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
+1 Hadde den gamle F til HKG, og det er den mest behagelige langtur jeg har hatt iallefall ![]() |
|
![]() |
![]() |
#306 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
De fleste her inne ser ut til å mene at Lufthansen sin First Class er vesentlig bedre på bakken enn i luften (gammel type). Er det noen her inne som har prøvd F hos både LH og LX som vil påstå at LX er bedre F i lufta?
Hvis ja, ville det kanskje vært god uttelling å fly Norge - FRA - ZRH - Verden for å både få besøkt F terminalen i FRA pluss få en optimal F flygning fra ZRH og ut i verden? BF ![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Last edited by Dag Viking; 13-09-2011 at 09:51. |
|
![]() |
![]() |
#308 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Personlig sov jeg bedre på LH-F-A340 enn A380 rett og slett fordi de på A380en ikke greide å regulere temperaturen. 26C og null sirkulasjon er rett og slett for varmt om natta.
![]() |
#309 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I lufta synes jeg LH var bedre en LX, men det kan jo ha med at det var fullt hus hos LX, mens vi kun var 4 i LH sin A346. Ikke syntes jeg setet var spesielt behagelig heller hos LX, og våknet med vond rygg like før landing i HKG. Beste setet jeg har sovet i er Jet sine (tidligere TK, nå med TG)
Men for all del, ingenting er dårlig i forhold til hvor en vanligvis befinner seg. Sånn som idag, rad 55 på LH sin 747 fra Tel Aviv
#310 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Kan man ta stopover i PVG uten å fly med Air China som ser ut til å være de eneste *A med hub der?
Og er det slik at man alltid kan booke bonusturer via US så lenge ANA viser det er tilgjengelige bonusturer i klassen?
#311 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Altså dvs stopover med Lufthansa i Seoul, Air China i Tokyo osv ikke er noe problem. Angående ANA og US Airways så kan man i 90% av tilfellene anta at US Airways vil se de setene, hvis ikke hadde ikke folk brukt verktøyet. Ellers har man KVS tool som er et program man kan laste ned, men da må man betale en liten sum. Da må man se etter bookingklasse O for first class. Jeg tror den dog ikke skiller mellom ting som bare er for feks Miles & More medlemmer på Lufthansa turer, men her er jeg på tynn is siden jeg synes ANA tool er mer enn godt nok. Da jeg brukte ANA tool for å lete opp min tur så var det null problem. ![]() Last edited by Hypern; 13-09-2011 at 14:50. |
|
![]() |
![]() |
#312 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Minst ti bokstaver. |
|
![]() |
![]() |
#313 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jag och en kompis ska boka en tur ikväll. har lite funderingar.
OSL-FRA-ICN sen vidare till ett ställe på den kinesiska kusten som destination. -PVG(stoppover)-ZRH-OSL skulle det vara tillåtet? LH till ICN och sen LX hem från PVG. Går det att boka med LX 330 till PEK? Nyare first i den va? Vi vill försöka se Seol också. men om regeln är att vi bara får ha en stoppover så är det väll tillåtet att ha 23h stopp där för att ta en natt och hinna se så mycket som möjligt av staden? |
![]() |
![]() |
#314 | |
Trangsynt
|
![]() Quote:
Det som er fordelen at det går mye raskere, og er mer brukervennlig enn den noe knotete søkingen på hjemmesiden til ANA. Mye kjappere å bytte byer, dager, tidspunkt etc innen samme reiseplanleggings "omgang". Man kan også finne andre resultater, bl.a. seter som LH kun har åpnet til M&M medlemmer, men ikke med det søket. Da bruker man en annen søkemetode, men det fordrer at man har en M&M konto (eller Jetfriends) med miles på. Igjen må man inn med M&M medlemsnummer og PIN. Men det bruker man ikke til *A award seter, for de blir ofte ikke sett av US Airways. KVS tool har mange andre bruksområder, men dette er det jeg bruker det til. Jeg synes det er verdt kronene kun fordi man sparer mye tasting og klikking, men resultatet blir akkurat det samme som på hjemmesiden til ANA. Last edited by TommyL; 13-09-2011 at 17:54. |
|
![]() |
![]() |
#315 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
De som bare bruker ANA går glipp av mye nyttig, men det er selvsagt opp til hver enkelt. Eksempel på funksjoner: -Tilgjengelige seter i alle bookingklasser hos en mengde flyselskap -Tilgjengelige bonusseter hos mange selskaper i flere allianser -Billettpriser -Rutetabell -Setekart -Minimum connection time -Visum-regler -Mulighet for å lagre fremtidlige reiser Pluss mye annet. Last edited by Dag Viking; 13-09-2011 at 17:08. |
|
![]() |
![]() |
#316 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Et raskt spørsmål: Kan man begynne og avslutte reisen i ulike byer i samme land? F.eks. begynne i OSL, men avslutte i TRD?
|
![]() |
![]() |
#317 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#318 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#319 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
kommer det gå bra med: OSL-FRA-ICN- destination vid kinesiska kusten - PVG (stopover i shanghai)-PEK-ZRH-OSL |
|
![]() |
![]() |
#320 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
Last edited by jameson82; 13-09-2011 at 19:10. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
US Airways med 100 % promo... igjen | Mjolnir | Reiseforum | 1 | 01-12-2011 23:22 |
SAS EB med 40% promo på poengkjøp | doffer | Reiseforum | 1 | 04-09-2011 18:12 |
US Airways på transatlantisk? (splittet fra US promo tråden) | Ståle | Reiseforum | 5 | 02-09-2011 13:01 |
100% bonus ved kjøp av Dividend miles (del 1) | Chriscross | Reiseforum | 829 | 08-08-2011 21:38 |
Qatar Airways feirer 100 destinasjoner.... | foffen | Småprat | 0 | 16-03-2011 17:08 |