![]() |
|
![]() |
#301 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Jeg gav til slutt opp desverre. Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#302 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hei dere,
Det ble Mexico i steden for Granka/Phuket. Billetter booket med LH i sept OSLFRACUN t/r. Bestilte og betalte for seter (3 pax) FRACUNFRA - 2 av setene v vindu. Nå har det blitt schedule change og Eurowings tar oss over Atlanteren (noen få min endring på flytider, ikke vesentlig). Men blir sur når jeg ser at vi nå er plassert på rad 18 midtseksjon. Gikk inn for å endre seter men maskinen ser ut til å være stappfull. Sitter på vent hos LH nå, men vet ikke om jeg har tid nok i dag til å vente på svar. Chatroboten er helt ubrukelig! Om LH ikke klarer å endre seter, har jeg da krav på refusjon for betaling av setene? Hadde jo aldri i verden betalt for nåværende seter. Er snakk om litt over kr 2.000,- Andre triks for å komme i kontakt med LH??? Hilsen frustrert Camilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Et triks skal visstnok være å ringe Eurowings og ikke LH.
LH har erfaringsmessig i beste fall 50 minutters ventetid, og linjen har en tendens til å bryte. Tidligere flyvninger som har blitt flyttet fra LH til 4Y så har ofte Eurowings enten tildelt bestilte seter eller refundert først når noen har kontaktet de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Får man som *G ta med seg en partner på samme booking gjennom Fast track, når bare den ene har status?
Står bare eksplisitt at man kan ta med gjest i lounge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Finnes der ingen annen måte å kontakte Lufthansa på enn å måtte tilbringe en time i telefonkø? Det virker som om de plutselig har kansellert en booking hos meg, uten at jeg har fått noe mail om det..
![]() |
#306 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gjennom pandemien har ventetiden (om maks 1-2 minutter kan kalles ventetid hos et flyselskap) imponert meg. Raskt og effektivt. En av grunnene til at LH har blitt vårt selskap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Da har du vært heldig. LH har fått mye tyn…. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ringer et norsk nummer og blir sikkert satt over til et eller annet sted i Østen…men du verden som det har funket. Vi har sikkert utsatt våre opprinnelige reiser en 8-10 ganger de siste to årene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Imponerende, er det noe spesielt nummer du ringer?
Alle gangene jeg har ringt har jeg måttet vente i minst 45 minutter. På fredag ringte en kompis til LH, han ventet i 1.5 time før han fikk svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Send PM ev. ![]() Last edited by Eirik; 06-05-2022 at 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Har prøvd å Google meg frem til hvilken lounge LH bruker på NCE og om fast track er tilgjengelig for reisende i C (uten status), men blir ikke helt klok på det. Fast track er forsåvidt greit da jeg forstår det slik at LH ikke tilbyr dette på NCE, men at det kan kjøpes separat direkte fra flyplassen? Lounge har jeg litt større problemer med å forstå….
Ifølge LH sine sider er det The Infinity VIP lounge i NCE T2 man har tilgang til med C-billett, men LH oppgir selv at de benytter T1 på NCE (?) Jeg har aldri flydd til eller fra NCE før, men for meg så ser det ut til at de to terminalene er et stykke unna hverandre og krever shuttlebuss for å forflytte seg mellom dem. Er det noen som har flydd med LH fra NCE den siste tiden som vet hva som gjelder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]() Quote:
Flaut, men *A sin Lounge Finder glemte jeg faktisk helt at eksisterte. Takk! Gir litt mer mening at man har tilgang til Library. LH burde forøvrig oppdatere sine sider med riktig info…. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Lufthansa fjerner muligheten til å velge sete ved innsjekk for Economy Light billetter. Så hvis du ikke vil betale €25, må du ta til takke med setet du blir tildelt
https://onemileatatime.com/news/luft...Gh84&fs=e&s=cl Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hadde bestilt en 2 leg-reise med Lufthansa, fikk kansellert den første strekningen og ble automatisk booket om til en tidligere avgang. Jeg så ganske kjapt at jeg da ville kunne rekke en tidligere flight på leg 2 også, og ringte dem opp for å få ordnet dette. Etter 35 minutter i kø fikk jeg hjelp av en ikke altfor hjelpsom medarbeider som hevdet at det var helt fullt på flyet jeg gjerne ville over til. Jeg henviste til at det fremdeles lå 7 ledige billetter ute (i samme bookingklasse, til og med) på lufthansa.com, og etter litt mumling fikk jeg endret den andre leggen også.
Et par timer senere har jeg ikke fått tilsendt noen ny booking, går jeg inn på websiden eller appen ser jeg at de nye flightene er der, men jeg er satt ned til 0 baggasje og kan ikke velge sete. Er dette noe som vil rette seg av seg selv, eller bør jeg ringe på nytt?
![]() |
#316 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ville jeg fått sjekke inn om jeg ikke hadde tatt den ekstra telefonen, tro?
![]() |
![]() |
#317 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Har ringt LH kundeservice 5 ganger i vår, samtlige med en times svartid, bortsett fra i dag.. Hold dere fast, under 1 minutt.
De nekter fortsatt på at de har stavet et navn feil, og forlanger 25 euro for å bytte om på 2 bokstaver. Vil det bli et problem på en tur via FRA til NCE ?
![]() |
#318 |
Flyklapper
|
![]()
Nei, to bokstaver feil er innen ‘tolerance’ i alle systemer. La det være.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Får feilmelding når jeg prøver å legge inn EB-nummer ved innsjekking med LH. Dette har skjedd meg før. Er det et vanlig problem?
![]() |
#320 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Med statusnivået inkl. så blir det vel slik: Basic: EBB123465 Sølv: EBS123465 Gull: EBG12345 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om å reise med Air France | Tarzan | Reiseforum | 47 | 03-04-2025 09:13 |
Reise med Aegean (generelle spørsmål) | jamesclandestine | Reiseforum | 44 | 04-03-2025 10:31 |
Generelle spørsmål om å reise med KLM | stonyo | Reiseforum | 127 | 04-12-2024 22:15 |
Generelle spørsmål/tips om å reise med Qatar | Hpkris | Reiseforum | 247 | 22-07-2024 22:00 |
Reise med Ethiopean (Generelle spørsmål) | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 29 | 30-09-2017 06:35 |