![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Noen av oss som reiser (altfor) mye får snart tilsendt det splitter nye Eurobonus Diamond. Men hvem (om noen) tror dere vil Matche det nye toppnivået av hoteller og flyselskap rundt omkring? Vet jo at Club Carslon matcher EBG med sitt Gold Elite og Sixt med sitt Platinum, men kanskje flere vil gjøre noe her? Vært greit å kanskje få innpass med andre selskaper på elitenivå også når man er rundt omkring og kanskje ikke benytter A*.. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Joker
|
![]()
Airberlin matcher EBG til topbonus gold (har jeg blitt fortalt i en annen tråd), om du skal ut å fly OneWorld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er noe som virkelig er en fordel. Hilton Dimond - Starwood - Taj - ++++
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har i alle år benyttet SAS, og alltid hatt høyeste status (ikke pandion) - mitt spørsmål om flyselskap tilbyr det samme som hotell kjeder gjør. Bytte status hvis en bytter selskap slik at en slipper å arbeide seg opp til høyeste status.
Terskelen for å bytte blir jo lavere hvis en kan bytte status. Hvordan foregår dette og hvilke flyselskap tilbyr tjenesten offisielt eller uoffisielt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Det er forskjell fra selskap til selskap. BA har i hvert fall tidligere ikke matchet. Jeg tror det beste rådet er å følge med her og se hva som plutselig dukker opp.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvis det hadde gått med KLM hadde jeg byttet sporenstreks….BA og Lufthansa er også gode alternativer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Forsøker nå å matche EBG til AirBerlin(topbonus gold). Gir lyd fra meg så snart et svar foreligger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
EBD
|
![]() Quote:
Nesten rart de ikke har sett muligheten nå rundt nyttår og utnyttet denne "boikotte-Eurobonus" trenden etter omleggingen av opptjening.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Matching går fint. Jeg har matchet "de fleste" snart nå, ikke ut fra behov, men snarere gøy å se hvor mange man klarte.. KLM, Air Berlin, Emirates, LH, Turkish. Det er de jeg kommer på nå..
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg matchet China airlines i fjor (til emerald) fra EBG, fikk dermed perks i skyteam. Tror det var en kampanje de hadde, men litt usikker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Joda, ble Senator ja, men det var vel via KLM Gull som de matchet. Men noen av disse har jeg mistet status på. hadde vel 6-7 gjyldige gullkort på same tid en stund...
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Joker
|
![]()
Flying Blue ser ikke ut til å være spesielt ivrige på statusmatching - http://www.statusmatcher.com/company/21374
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
De kjørte en kampanje med statusmatching..
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]()
Hei Tornerose! (fikk litt Disney-feeling nå..
![]() Du sender bare en mail til de forskjellige selskapenes mailadresser, med en scan av EBG-kortet og be om å få matchet til samme nivå i deres program. Skal holde det.. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Takk for svar, vet du om det finnes flere slike "skjulte skatter" ved å ha gullkort? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]()
På baksiden av det fysiske kortet står det også koder for Hertz og Avis, slik at leiebil vil bli rabattert. (I tillegg til Sixt)
Man får også rabatter og fordeler hos hotellkjeder etc, men alt står på sas.no/eurobonus . Gå inn der og du vil finne det meste. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Statusmatch fra FB Gold til EB Gold? | WooAa | Reiseforum | 1 | 24-08-2014 12:36 |
Bedre tilgang på award som EB Gold/Diamond? | TommyL | Reiseforum | 9 | 13-03-2014 09:46 |
Hilton øker kravet til antall stays/netter/poeng for Gold og Diamond | Martin | Reiseforum | 7 | 04-12-2012 17:00 |
Bagasjelapper for SAS EuroBonus Gold | FlightDeck | Reiseforum | 4 | 16-08-2011 15:58 |
Let adgang til Eurobonus Gold | FlyHi | Flyforum | 19 | 03-09-2009 10:27 |