![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fra og med neste år økes kravene for status hos Hilton.
F.eks får man i dag Gold etter 16 stays, 36 nights, or 60K base points. Neste år økes det til 20 stays, 40 nights, or 75K base points. Diamond økes fra 28 stays, 60 nights, or 100K base points til 30 stays, 60 nights, or 120K base points. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kan være lurt å benytte seg av Any Weekend Anywhere nå etter nyttår... da får man doble stay credits.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vi får satse på en ny runde med alternativ kvalifisering.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja da ryker nok gullkortet :-(
Tviler på at jeg rekker så mange overnattinger på fritiden, desverre. Er vel nesten halvegs, så en bit igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Med 20 stays som kvalifiseringskrav, er man faretruende naer SPG Platinum og Hyatt Diamond kvalifiseringskrav med 25 stays per aar. Det er to statuser som virkelig er elitestatus, ikke frokostklubben til Hilton.
Verdt det aa ha 20 stays for aa faa HHonors Gold? Absolutt ikke. Men jeg tror HHonors her gjoer en tabbe og vil faa ett stort frafall i re-kvalifisering. Derfor kommer det garantert masse kampanjer og muligheter for aa faa gull enklere i 2013. Jeg har akkurat hivi meg paa HHonors Citi Reserve kredittkort siden vi har 3 store events paa 3 Hilton neste aar. Da er Gold gratis. Diamond oppnaar man ved 40K USD spend, saa det blir Diamond paa meg etter Freddie Awards i April bare pga credit card spend. Men for aa vaere helt aerlig, jeg har ikke bodd paa ett Hilton siden juli i aar, saa det store behovet ser jeg overhodet ikke. Her i USA er Hilton bare soeppel med kun ett par dusin eiendommer som er verdt aa sjekke inn paa og naar man bor her er det ingen vits. Hadde jeg derimot bodd i Europa/Norge har historien vaert en helt annen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Enig med deg der. Rimelig stusselig i US. Her i Europa er det jo fortsatt rimelig stusselig i de landene med flere Hilton (f.eks UK). Så det å oppnå 20 stays her er ikke gjort i en håndvending det heller, med mindre du har noen faste ruter da.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Offisielt fra Jeff, kom i natt:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Statusmatch fra Eurobonus (Diamond/Gold) | kimpe | Reiseforum | 69 | 15-06-2018 09:59 |
Lyst på Hilton HHonors gold? | meliiis | Reiseforum | 532 | 21-04-2016 23:43 |
Bedre tilgang på award som EB Gold/Diamond? | TommyL | Reiseforum | 9 | 13-03-2014 09:46 |
Status-match Hilton Hhonors Gold -> Sixt Gold | CaptainMorgan | Reiseforum | 7 | 16-11-2012 11:37 |
CO øker antall avganger til Norge | DY | Flyforum | 30 | 03-06-2005 10:24 |