![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. I dette strøket av hovedstaden kan det meldes om -3 tre. Mor og barn sover fortsatt, men snart er vel levenet i gang. Frokost og siste rest av pakkingen før kursen settes med full bil mot Tjøme. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen - det er aller siste lørdag og helg før julenissens dag på onsdag. Her er det litt lysere enn vanlig kl 08:40 og graderstokken viser minus 4.
Ha en god dag, enten er ute i stormen eller i finværet. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra -1,7 i Gamle Oslo. Et par kaffe før en solid handlerunde med det par julegaveinnkjøp underveis. Ellers det meste i boks. Blir å slenge et par andelår i sous vide-maskinen og så får man fikse noe ved siden av. God lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra skogen. Stille og fredelig her nå, -6C og blå himmel. Mangler bare 20cm snø... Ha en fin dag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra havet sør for Rio de Janeiro. Overskyet og 26 grader, passer meg helt perfekt. Går alt etter planen blir det aero taxi, som i praksis pleier å være en Sikorsky S-76C inn til land idag, og noen dager på Copacabana før en drar hjem til jul.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() God formiddag fra Oslo, ånkli kaffe og en bunnsolid frokost og vips så ligger man vannrett i tresetern. Får komme seg ut, kona vræler om IKEA.............
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra cph. I tk1784 50 min forsinket.
De dragene i Sas loungen på cph.... Satser på litt tid i ist loungen før dxb står for tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra BGO. Nå går turen til LHR og videre til NAS i morgen tidlig. To uker i varmen skal bli helt greit!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra Forus. Ny nattevakt i gang. Og det er alt det er å si om den saken. Satser på en rolig aften slik at jeg får sett litt Star Wars...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() God kveld fra Tananger Her har man hvilt ut etter en hektisk uke, med ikke andre ting på planen enn en tur på butikken, som ble gjennomført for noen timer siden. Dessverre ikke noe telefon fra Hamar i kveld, men klarer meg frem til neste lønning. Her blir det nok titting på en skjerm, men hva som man ser på er fremdeles usikkert. Ha en fin helg forumister ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, har noen veldig gode, noen middels gode og et par dårlige erfaringer. Stort sett koker det ned til at den er helt perfekt til fisk. Den er utmerket når man skal lage mat til selskap. Den er meget god til fjørfe - kylling/kalkun(bryst) og god til kjøtt, spesielt litt seigt. Dog har jeg vært misfornøyd med overkokt andebryst og det verste var en gang jeg måtte kaste en lammebok fordi hele greia hadde kokt seg til grøt.
http://matformannfolk.blogspot.no/20...de-maskin.html (Ikke min blogg, men har en sånn, kjøpt på Black Friday i fjor, til 1/3 av prisen den først hadde) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
http://no.wikipedia.org/wiki/Sous-vide
Har hørt at kjøtt som skal ha lav temperatur, type stek av lam og okse, er gode mål for metoden. Har ikke dingsen selv, så her får en noe upålitelig ovn greie brasene.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 11 | 19-08-2018 00:27 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 8 | 07-10-2017 19:30 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 15 | 17-06-2017 14:25 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 10 | 12-12-2015 17:25 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 14 | 21-11-2015 23:35 |