![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Her våknet noen med feil bein og ville i barnehagen..... Litt pannekaker og Barne-TV senere og freden har senket seg over heimen. Får vel ta en tur til Strøm-Larsen, er jo tross alt sesong for mye godt nå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag med utsikt over Mjøsa. Kaffe i kopp og kropp - bra start. For og ettermiddagen tilbringes på Hadeland med andre italiofile bilentusiaster. Hjem til hovedstaden i kveld. Ha en morsom lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Hotel Latvija. Er på langhelg i Riga og av en eller annen snodig grunn tidlig på beina. Kom med Wizz bort og skal hjem igjen i morgen med SK via ARN, så får vi se hva som er best av Plus på SAS og Plus på Wizz (nødutgang).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
一期一会
|
![]()
Hvor mange norske ruter tror du ligger på Top 10 i Europa? (september, pax kapasitet)
http://www.routesonline.com/news/29/...ends-and-data/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Savoy, Oslo!
Gutten har spandert på seg et par dager for dagsøvn mellom nettene i en femnatts maraton. Frokosten er fortært, utmerket den, som vanlig. Nå nytes et glass med noe rødt i på sengekanten, før lyset slukkes og komaen setter inn til godt over lunch. Mer innholdsrik lørDAG ønskes ![]()
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Oslo Sentrum. Her kom man seg begivenhetsløst ned fra Mosjøen i går kveld og fikk en god natts søvn i en myk binge.
I dag er det 19 år siden FBU stengte, og siden jeg tilfeldigvis er i by'n må man jo innom Fornebumuseet. Ser ut som det kommer noen ga(m)le kolleger og litt annet, så det kan bli hyggelig. Ser ikke bort fra at man havner på Sjøflyhavna etterhvert ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Grått og vått er stikkordet, enda godt det ikke er jeg som skal fly uti skauen og jakte på elgen denne dagen.... Her finnes det ikke et snev av planer enn så lenge, men mulig en må en tur på nærbutikken utpå dagen. Her har skolene gått ut i høstferie, og med det er det bare 4 dager igjen før man begir seg ut på et ''bønder i byen''-eventyr når kursen settes mot OSL og deretter Fornebu på onsdag. Lillesøster har berammet shoppingrunde på mandagen, så da skal de siste nødvendigheter handles inn. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Var skikkelig deilig å komme tidlig hjem fra Fly&Fludium i går. Sove 10-11 timer og våkne frisk og uthvilt i dag.
Nå venter hyttetur i Rømskog for å besøke et vennepar. Så da er det vel bare å smøre øl-sandalene på nytt. Ha en fin en
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdag fra Melhus, tilbringer dagen hjemme selv om jeg gjerne skulle ha vært på Fornebu å tatt en gravøl 19 år for sent. Fornebu, flyplassen jeg aldri fikk oppleve men likevell føler jeg har et lite forhold til etter dokumentarer, filmsnutter, bilder og tekster jeg har sett og lest hvor folk her inne på forumet muligens har lagd en del av det. Ingen nevnt ingen glemt er det noe som heter men kan ikke unngå å nevne LN-MOW sine bilder, de har det vært fint å se
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 11 | 19-08-2018 00:27 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 15 | 17-06-2017 14:25 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 10 | 12-12-2015 17:25 |