Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-10-2017, 07:31   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default God lørdag fra Sandaker

God morgen. Her våknet noen med feil bein og ville i barnehagen..... Litt pannekaker og Barne-TV senere og freden har senket seg over heimen. Får vel ta en tur til Strøm-Larsen, er jo tross alt sesong for mye godt nå. Ha en fin dag
Old 07-10-2017, 07:34   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: God lørdag fra Sandaker

Glad lørdag med utsikt over Mjøsa. Kaffe i kopp og kropp - bra start. For og ettermiddagen tilbringes på Hadeland med andre italiofile bilentusiaster. Hjem til hovedstaden i kveld. Ha en morsom lørdag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2017, 07:37   #3
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God morgen fra Hotel Latvija. Er på langhelg i Riga og av en eller annen snodig grunn tidlig på beina. Kom med Wizz bort og skal hjem igjen i morgen med SK via ARN, så får vi se hva som er best av Plus på SAS og Plus på Wizz (nødutgang).
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2017, 08:36   #4
Edvard
一期一会

Edvard's Avatar

Hvor mange norske ruter tror du ligger på Top 10 i Europa? (september, pax kapasitet)

http://www.routesonline.com/news/29/...ends-and-data/
Edvard is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2017, 08:42   #5
Bergern
ScanFlyer Dusty

God morgen fra Savoy, Oslo!
Gutten har spandert på seg et par dager for dagsøvn mellom nettene i en femnatts maraton. Frokosten er fortært, utmerket den, som vanlig. Nå nytes et glass med noe rødt i på sengekanten, før lyset slukkes og komaen setter inn til godt over lunch.
Mer innholdsrik lørDAG ønskes
Old 07-10-2017, 09:19   #6
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen fra Oslo Sentrum. Her kom man seg begivenhetsløst ned fra Mosjøen i går kveld og fikk en god natts søvn i en myk binge.

I dag er det 19 år siden FBU stengte, og siden jeg tilfeldigvis er i by'n må man jo innom Fornebumuseet. Ser ut som det kommer noen ga(m)le kolleger og litt annet, så det kan bli hyggelig. Ser ikke bort fra at man havner på Sjøflyhavna etterhvert ...
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2017, 10:12   #7
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God morgen fra Snillfjord.

Grått og vått er stikkordet, enda godt det ikke er jeg som skal fly uti skauen og jakte på elgen denne dagen.... Her finnes det ikke et snev av planer enn så lenge, men mulig en må en tur på nærbutikken utpå dagen.

Her har skolene gått ut i høstferie, og med det er det bare 4 dager igjen før man begir seg ut på et ''bønder i byen''-eventyr når kursen settes mot OSL og deretter Fornebu på onsdag. Lillesøster har berammet shoppingrunde på mandagen, så da skal de siste nødvendigheter handles inn.

Ha en fortreffelig en!
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2017, 11:32   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Lillestrøm. Var skikkelig deilig å komme tidlig hjem fra Fly&Fludium i går. Sove 10-11 timer og våkne frisk og uthvilt i dag.

Nå venter hyttetur i Rømskog for å besøke et vennepar. Så da er det vel bare å smøre øl-sandalene på nytt.

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2017, 19:30   #9
eriwe737
ScanFlyer Blue

God lørdag fra Melhus, tilbringer dagen hjemme selv om jeg gjerne skulle ha vært på Fornebu å tatt en gravøl 19 år for sent. Fornebu, flyplassen jeg aldri fikk oppleve men likevell føler jeg har et lite forhold til etter dokumentarer, filmsnutter, bilder og tekster jeg har sett og lest hvor folk her inne på forumet muligens har lagd en del av det. Ingen nevnt ingen glemt er det noe som heter men kan ikke unngå å nevne LN-MOW sine bilder, de har det vært fint å se Jeg stiller dessverre ikke med kake i morgen på OSL selv om jeg og OSL blir noe sånt som 42 år til sammen. Noen har bursdag på samme dag som kongen eller favoritt kjendisen men jeg må nøye meg med en bygning.
eriwe737 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules