![]() |
|
|
View Poll Results: Holder det med å ha besøkt "top 10"-listen av destinasjoner i USA? | |||
Ja, da har man sett det meste som er verdt å se i USA. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 9.88% |
Nei, det er fortsatt mange andre steder man burde besøke. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
73 | 90.12% |
Voters: 81. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools
![]() |
Display Modes
![]() |
![]() |
#101 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Å bli kvitt leiebil på en amerikansk flyplass er forøvrig noe av det enkleste i verden. 'Rental Car Return'-skilt står overalt. Lettere å finne enn riktig terminal. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
LH fra SEA har vel avgangstid i 16-tiden. Der er vel ikke for tidlig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har aldri sagt at det er umulig, men det er unektelig kronglete og for meg høres det ut som et mareritt som jeg skulle hatt særdeles godt betalt for å utsette meg selv for.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 09-07-2014 at 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Man kan selvsagt velge å reise tilbake lørdag ettermiddag, men jeg synes ikke det blir mye til helgetur da.
![]() |
![]() |
#105 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Helgeturekstremist
|
![]()
VG har over 2 artikler laget en liste med 3 anbefalte destinasjoner i hver stat. Den synes jeg hører hjemme her:
http://www.vg.no/forbruker/reise/rei...-1/a/23255330/ http://www.vg.no/forbruker/reise/rei...-2/a/23256462/
![]() |
#107 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Dine favoritter ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har vært på få av stedene som listes, men mange er også nevnt i denne tråden så listen til VG ser ut til å være av relativt god kvalitet.
![]() |
#109 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
http://www.eaa.org/en/airventure innholdet i linken bør være begrunnelse nok
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Er Hilton Palacio del Rio et greit valg for å være turist i den byen? Eller bør man velge et annet sted?
![]() |
#111 |
Flyklapper
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Er det noe mer enn Riverwalk og Alamo man bør få med seg i San Antonio?
Og er det noe man bør få med seg på matfronten for de som unngår Tex-Mex og skalldyr?
![]() |
#113 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Seattle er min fav by i USA
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
San Antonio er vel omtrent bare Riverwalk og Alamo. Førstnevnte fant jeg å være litt oppskrytt, må jeg medgi, selv etter å ha prøvd båttur. Det kan kanskje vært verdt å få med seg en basketballkamp, hvis du kan få billetter - men det kan du strengt talt gjøre andre steder i USA også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Noen tips om steder de også varmer opp kjøttet uten å hiver på masse chili?
For å få meg til å sitte på en tribune for å se noen kaste eller sparke baller frem og tilbake skal man betale meg særdeles godt, men jeg skjønner at det er enkelte som liker denslags.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 09-11-2014 at 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Flyklapper
|
![]()
Ethvert steakhouse med respekt for seg selv gir deg steken akkurat som du vil ha den. Sjekk Tripadvisor.
Drar du til Austin istedet for San Antonio, får du et yrende musikkliv på kjøpet .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fra sør til nord; Har i tankene en tur til Nord-Øst og sjømatfråtsing. Når bør man dra for å få best mulig av både klima og gaver fra havet??
![]() |
#119 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Chesapeake Bay, Maryland har gode krabber i allefall!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Var en tur i Boston i slutten av september og jeg tror det var veldig god timing, men for sjømat er visst juni-august best.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor bør en 15-åring dra hvis hun kunne reise "hvor som helst" med bestemora? | blazius | Reiseforum | 17 | 19-05-2016 23:17 |
Juletur 2014 - hvor bør man dra? | Chriscross | Reiseforum | 15 | 18-08-2014 10:29 |
Hvor bør man bo på Réunion? | robertaas | Reiseforum | 0 | 06-03-2012 05:25 |
Hvor bør jeg dra nå? | Sondbjo | Reiseforum | 14 | 15-02-2012 15:05 |
Hvor tidlig bør man booke tur til USA? | kjemperud | Reiseforum | 16 | 21-12-2011 00:10 |