![]() |
|
![]() |
#61 |
Joker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har alle tre med Diamond siden i vår.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Star Alliance only.
|
![]()
Jeg fikk gratis muffins mellom BGO-OSL i Go, fordi jeg var diamant.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Aaaah... Er jo fordi jeg har barne-Amex (classic) som er litt trege med designoppdateringen.
Star Flyer: Hvilken taktikk brukte du da? Viftet med armer og ben? Jeg måtte betale for den (ekstremt gode, digge, fantastiske) karamellfudgemuffinsen i Go OSL-BOO for 2 uker siden ![]()
![]() |
#68 |
Newcomer
|
![]()
Jeg fløy award i Go fra KKN til OSL i dag. Fikk gratis lefse da jeg skulle betale med SAS Diners EBD. Jeg holder meg til dette kortet da det er mye lettere å kjenne igjen enn SAS Amex Platinum (EBD).
mvh TV |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kan det være de forveksler med EBP? Eller har crew "lov" til å gi vekk fra tralla?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har flere ganger fått gratis brus på KRS-OSL ruta grunnet gullkortet (Har smartpass på lommeboka). "Vi sier det er greit, siden du er så lojal kunde".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Så flott med konsistent service....
![]() |
#73 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
... og jeg har måttet betale for alkohol i Pluss. De så også mitt smartpass på lommeboka, og kom derfor etterpå med en lengre beklagelse for hvorfor det måtte være slik..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen her som har opplevd å få flyttet på avganger gratis med EBG eller EBD? Tenker da som at man trapper opp på Gardermoen timevis før avgang på ditt fly pga. endring i planer/ møter etc, men det går tidligere fly før ditt eget. Eller kanskje får det noe billigere enn hva det koster normalt sett
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg har ved 2-3 anledninger fått flyttet avgang (innenlands) gratis som EBG. Har da henvendt meg i service skranken på OSL. Ved en anledning fikk jeg faktisk flyttet avgang etter check in, til tross for at jeg hadde innsjekket bagasje. Opplevde også en gang at en i reisefølget mitt (annet ref nr) ikke fikk flyttet avgang (statusløs) mens det var ingen problem for meg å komme med et tidligere fly.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Flysitter
|
![]()
Har aldri fungert for meg. En gang ble det litt komisk siden jeg viste det var ledig på den tidligere flighten men jeg måtte betale 1500kr for å forandre noe jeg da ikke gadd. Men flighten min var overbooket så da måtte de de betale en sint mann 150euro for å vente på neste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg har også ved flere anledninger hørt på OSL (og BGO) at gatepersonellet informerer over PA at ev. passasjerer som skal til Bergen med et senere fly og kun har håndbagasje, kan komme til gate for å reise med et tidligere fly. Da er det åpenbart at de har fulle/kansellerte fly senere på dagen og ønsker å være proaktiv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker for svar her! Er selv EBS og har aldri fått bytte gratis, har av og til hørt hint om at det er mulig hvis flyet mitt er fullt, noe det jo sjelden er når det skal til HAU
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Joker
|
![]()
De eneste gangene SAS bør gjøre dette er når flyet er i praksis fullt (så de kan få plass til andre flex passasjerer) eller overbooket. Og det virker som det er slik det praktiseres også, med enkelte unntak?
Om man alltid kunne komme med et tidligere fly ville nok salget av Plus gått kraftig ned på pendlerrutene. Quote:
Last edited by KristianSk; 22-10-2014 at 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Får man dobbelt med poeng når man endrer opp der man kom fra? | Sykkelthor | TripReports | 13 | 05-02-2016 15:53 |
Hvilken lounge har man tilgang til på Schiphol med EBG? | gardkarlsen | Reiseforum | 2 | 16-03-2009 00:37 |
Slik blir man oppgradert | AirbusTrond | Flyforum | 31 | 03-12-2007 07:14 |
AF med oppgradert bakkeservice for businesspax og PRMer | The Ticketor | Flyforum | 0 | 03-05-2007 10:58 |
Boeing med oppgradert websider | LN-MOW | Flyforum | 1 | 12-12-2005 06:19 |