![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#21 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Takk for at du fylte den siste halvtimen min på jobb
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||||||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Tusen hjertelig takk for en grundig kommentar på rapporten min ![]() ![]() SAS Business er et godt produkt i mine øyne. Håper du får deg en tur snarest! Quote:
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() Tusen takk for hyggelig kommentar, AndersE ![]() Quote:
Quote:
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for en meget flott rapport!
Er helt enig i at boardingsystemet til southwest ser ut som et salig kaos. Ellers lenge siden jeg fløy SK longhaul biz men ser ut til at det har blitt markant forbedret og må testes igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Superflyer
|
![]()
Takker for flott rapport
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Takk for fin rapport! Bare hyggelig å kunne være til hjelp med registreringene!
![]() Når det gjelder norske/svenske/danske flyvert(inn)er så kan jeg ikke si jeg har noen favorittnasjonalitet. Det er mange hyggelige svensker, dansker og nordmenn ombord hos SAS. Selvfølgelig kan man møte noen som ikke har en tipp-topp dag, men det skjer nok de fleste i løpet av en arbeidsperiode.
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
PS. De som flyr longhaul ut fra København, flyr kortdistanse også
![]()
![]() |
#27 | |||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Personlig vil jeg sterkt anbefale SK lounghaul i biz. Det gir meg en slags "hjemme"-følelse med god mat, herlig service og god atmosfære om bord. Takker for at du legger igjen kommentar, LN-FHU ![]() Quote:
Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gode nyheter angående plastfolien på maten i C på LH. Den blir nå erstattet med en form for plastlokk som fjernes før servering. En kjapp prat med catering-ansvarlig avslørte at det var/er food-safety som lå bak (en hilsen fra nordiske matttilsyn).
Håper ellers du etterhvert blir fornøyde med oss norske verter og vertinner. Vi er egentlig ganske ålreite vi også ;-) Ellers en veldig fin rapport som fikk mye oppmerksomhet på SAS crewbase på OSL ![]()
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Gode nyheter at plastfolien skal fjernes på LH. Det gleder jeg meg til, og setter en ekstra finish på måltidet. Når det dreier seg om norske/svenske/danske verter og vertinner, har jeg nettopp hatt et par fantastiske turer med crew ut fra OSL! Den kommentaren trekker jeg med glede tilbake og legger meg skinnflat - håper jeg kan tilgis ![]() Morsomt med oppmerksomhet på SAS crewbase på OSL!.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DHL starter CPH-BGO-SVG, CPH-KRS/AES og OSL-TRD | storg | Flyforum | 42 | 26-01-2023 10:55 |
BGO-OSL-BCN-OSL-BGO-OSL-BCN-OSL-BGO-CPH-GVA-CPH-BGO-CPH-GVA-CPH-BGO-SVG-CPH-EWR-YHZ | 737-405 | TripReports | 32 | 16-12-2014 01:13 |
Flyprat Mini-DO (OSL/BGO-CPH-MAD-CPH-BGO/OSL) | ILS2 | TripReports | 26 | 28-11-2012 10:11 |
SAS M/Y+ BGO-CPH-IAD-CPH-BGO | Chriscross | TripReports | 4 | 01-01-2010 07:05 |
Bgo-cph-iad-mco-mex-ewr-cph-bgo | Andrev | TripReports | 8 | 01-03-2008 23:25 |