![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Star Alliance only.
|
![]()
Hei 737-405,
Tusen takk for en strålende rapport! Ser ut som du hadde en meget bra sommer på reisefronten ![]() Liker rapportene dine meget godt! Jeg kjenner meg igjen i nesten alle synspunkter om prio bagasje/prio boarding, besetning som "gjemmer" seg, Plus-konseptet innad i Norden etc. De klarer heller aldri prio-bagasjen i Bergen, nei... SAS Flesland er en annen historie... Men i motsetning til deg, liker jeg norske- og svenske kabinansatte bedre enn de danske. De står nederst hos meg - hvertfall foreløpig. Min erfaring er at litt for mange av dem er arrogante, hvertfall på de fleste turer i Plus i Europa ut fra CPH. Fra Oslo føler jeg dem er mer vennlige. Men kanskje jeg er uheldig? ![]() Uansett: Har aldri fløyet SAS Business - men det skal definitivt gjøres nå. Så helt fantastisk ut! (Og jeg som aldri har fløyet C, sitter også her hjemme og irriterer meg over plastfolien ![]() Tusen takk for at du tok deg tid å dele denne lange reisen. Synes det er morsomt med innenriks så godt som spennende utenlandsruter. Gleder meg til flere rapporter fra deg! ![]() - Star Flyer Last edited by Star Flyer; 05-08-2014 at 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DHL starter CPH-BGO-SVG, CPH-KRS/AES og OSL-TRD | storg | Flyforum | 42 | 26-01-2023 10:55 |
BGO-OSL-BCN-OSL-BGO-OSL-BCN-OSL-BGO-CPH-GVA-CPH-BGO-CPH-GVA-CPH-BGO-SVG-CPH-EWR-YHZ | 737-405 | TripReports | 32 | 16-12-2014 01:13 |
Flyprat Mini-DO (OSL/BGO-CPH-MAD-CPH-BGO/OSL) | ILS2 | TripReports | 26 | 28-11-2012 10:11 |
SAS M/Y+ BGO-CPH-IAD-CPH-BGO | Chriscross | TripReports | 4 | 01-01-2010 07:05 |
Bgo-cph-iad-mco-mex-ewr-cph-bgo | Andrev | TripReports | 8 | 01-03-2008 23:25 |