![]() |
|
![]() |
#81 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Grunnen til at avgangen er flyttet virker å være at det skal være en slags sermoni på non-schengen. Dette lar seg ikke gjennomføre i første tids embed.
![]() |
#82 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hmm, om det ikke er plasser ledig i Biz er det vel ikke så aktuelt.
Takk for svar
![]() |
#83 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg hadde gledet meg til å egle meg innpå dere i Dubai, men ser ut som jeg skal på den eksakt motsatte turen.
Ble invitert nå til flighten opp den 2 september (C eller F) og gallamiddag med Emirates i Oslo samme kvelden. Har åpen billett hjem, men regner med det blir Torsdag. Kalenderen ble fort ryddet kan du si.. ![]() Edit: ser de har satt opp paafoelgende dager med 777-200LR? Last edited by SudCaravelle; 24-08-2014 at 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ser av annonse i Dagens Næringsliv at passasjerene kan spille saksofon, i alle fall på business. Er ikke det sjenerende for andre passasjerer og får man slikt med gjennom sikkerhetskontrollen? Og er det noen på forumet som vil prøve dette under turen?
![]() |
#85 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Newcomer
|
![]()
Hei vet du noe om 777en blir en 300ER? ERen er litt spesiell med raked wingtips og noen helt vanvittige motorer. General electric GE90-115B. Skulle ønske meg en tur ned, men vå vente litt av øko årsaker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Star Alliance only.
|
![]()
Har reist med saksofon og flere andre instrumenter i håndbagasjen flere ganger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hadde det kanskje vært en Idè å samle alle "flypratere" til ett felles bilde på OSL uansett om de er med på DOet eller ikke?
Tenker det hadde vært hyggelig og ikke minst minnerikt, da det er MANGE fra flyprat forumet som er med flyet enten de er med på DO eller ikke ![]() Så er dette noe som kunne vært mulig å få til? Ett felles samlingsbilde av alle oss "foruminister" på en og samme flight? ![]() Tenker det ikke er umulig å få det til ![]() Og det hadde ikke minst vært morsomt og hyggelig å få møtt alle sammen å sagt hei, nå når vi har muligheten å vi er mange som skal være med ![]() Hadde jo vært ypperlig reklame for flyprat og sånt å fått det til ![]() Gjerne ett bilde med navneoversikt flyprat-nick og det ekte navnet, og hvor vi skal hen ![]() ![]() Håper dette er noe som er mulig å klare om folk vil og ønsker det ![]() De som ikke vil det, eller ønsker å være med på fellesbildet trenger ikke å være med på bildet ![]() Dette blir fantastisk gøy for alle mann ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Flugmaður
|
![]()
I'm in
![]() ![]()
![]() |
#91 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ingen flere som har meldt seg?
Vi burde jo få dette til ![]() Ser det er A6-ENT som flyr oss gjengen til Dubai ![]() Flyet ble levert til Emirates 15 August i år ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
http://www.vg.no/forbruker/reise/tom...et/a/23285959/
Quote:
![]() |
![]() |
#94 |
Bonusjeger
|
![]()
Da var flyet landet på OSL!
![]()
![]() |
#95 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da har skjønnheten landet. Fikk den med fra tårnet.
Så et øyeblikk ut som om de i siste liten hadde mottatt et reforhandlet tilbud fra Kastrup om en andre daglig, men den fant til slutt riktig vei inn til gate. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
EBD
|
![]()
Noen som vet hvilke land vi skal fly over på turen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen bilder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og to bilder til der altså...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
ScanFlyer Gold
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa om å bli med på avgiftshælvetet: 'NÅ KOMMER VI !!!!' | LN-MOW | Flyforum | 45 | 19-10-2015 16:25 |
Emirates EK160 - avgang fra Oslo 2.september 2014 | Cecilie | Bilder & foto | 0 | 29-12-2014 16:34 |
Rekkof kommer aldri til å bli noe av sa du? | BackCountry | Flyforum | 29 | 09-03-2010 17:45 |
Med Japan Airlines Oslo-Helsinki i september | EB | Reiseforum | 7 | 18-11-2008 05:59 |