![]() |
|
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Mar 2008
Location: Harstad
Posts: 2,682
|
![]() Quote:
![]() Prosjektet ble startet før anbudsregimet var en realitet, og var primært drevet av et felles ønske om å få til bedre sikkerhet. Avinor la forøvrig prosjektet på delvis på is etter at det var innstallert på et par flyplasser, da kostnaden ved å innstallere dette ville bli for høye. Påtrykk fra WF gjorde at at de stort sett fullførte innstallasjon etter planen. http://www.an.no/nyheter/article4574761.ece Noen ble likevel tatt ut da SCAT-1 ikke vil gi noe særlig nytte på grunn av topografiske forhold og fordi systemet aldri fikk støtte for kurvede innflygninger. Jeg er forøvrig overbevist om at WF har hentet inn disse kostnadene i anbudene frem til nå.
__________________
|
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Propellfly på kortbanenettet | Radiv | Småprat | 4 | 23-09-2017 16:30 |
F-16 på kortbanenettet? | blazius | Flyforum | 20 | 22-10-2007 21:02 |
Ang. kortbanenettet | morr | Flyforum | 25 | 19-06-2006 18:41 |
Avgjørelse om kortbanenettet i dag? | LN-BRK | Flyforum | 9 | 01-11-2005 19:52 |
Ørland på kortbanenettet? | morr | Flyforum | 4 | 29-04-2005 14:10 |