Flyprat


Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 04-07-2014, 15:02   #8
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,948
Default Re: Agurknytt - Samletråd

Quote:
Originally Posted by eggs View Post
En annen vesentlig forskjell er hyppigheten de deiser i bakken med.

-eggs

Selvsagt, og derfor er det ennå lenge til de egner seg til kommersiell luftfart. Poenget mitt var at dette alt finnes, men med store mangler
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Vekt av passasjerer bakerst bak i flyet Iver Flyteknisk forum 22 07-11-2016 11:18
Airbus søker patent på seter med varierende antall i bredden, gir dårligere komfort. robertaas Småprat 0 23-02-2016 14:55
Airbus patent - Vil stable business class i høyden Fnate Småprat 8 11-10-2015 00:23
Hvorfor trangere jo lenger bak du kommer? RWY 24 Flyforum 5 01-07-2011 00:09
Hva skjer med reg.nr når flyet ikke lenger er i bruk Twin Otter Register- og ATC-Forum 3 12-01-2010 18:34


All times are GMT +2. The time now is 09:59.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.