![]() |
|
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,948
|
![]() Quote:
Selvsagt, og derfor er det ennå lenge til de egner seg til kommersiell luftfart. Poenget mitt var at dette alt finnes, men med store mangler |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vekt av passasjerer bakerst bak i flyet | Iver | Flyteknisk forum | 22 | 07-11-2016 11:18 |
Airbus søker patent på seter med varierende antall i bredden, gir dårligere komfort. | robertaas | Småprat | 0 | 23-02-2016 14:55 |
Airbus patent - Vil stable business class i høyden | Fnate | Småprat | 8 | 11-10-2015 00:23 |
Hvorfor trangere jo lenger bak du kommer? | RWY 24 | Flyforum | 5 | 01-07-2011 00:09 |
Hva skjer med reg.nr når flyet ikke lenger er i bruk | Twin Otter | Register- og ATC-Forum | 3 | 12-01-2010 18:34 |