![]() |
|
![]() |
#801 |
Bonusjeger
|
![]()
Det stemmer ikke i mitt tilfelle, jeg fikk også avslag første gang (og da var det kun rundt 40% fult i Business et par timer før avgang når jeg oppgraderte med poeng).
#802 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har fått avslag på to av to (CPH-PVG og PEK-CPH), begge ganger med ledige plasser i Plus og Business.
#803 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har valgt seter på lørdagens tur. Noen som vet om SAS frigir disse om jeg ikke sjekker inn tidlig? Har ikke hørt noe fra Optiontown enda, men det kan jo hende de sier noe i morgen!
Har valgt bra seter, så jeg vil jo heller sitte der enn å bli flyttet til dårligere seter fordi jeg ikke sjekket inn kjapt nok... Vet at Optiontown sier at man ikke skal sjekke inn før man har fått beskjed om utfallet av oppgraderingsønske. Får vel en sånn "oppgradert-hvis-ledig-ved-gate"-mail i morgen. Ser ikke lovende ut på setekartet. Mye blokkeringer. ![]()
#804 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tenk ju!
![]()
#806 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke oppgradert denne gangen! Får prøve med oppgradering for poeng. Er det noen gode tips om hvor jeg kan spørre om oppgradering? Vente til gate åpner?
#807 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
SK907 du skal fly? De har ofte egen desk ved check-in, har fått oppgradering der med poeng. Prøv ved check in / bagdrop du
![]() |
![]() |
![]() |
#808 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sk983. Da spør jeg ved innsjekk i Oslo! Har god tid på CPH. Noe poeng i å trekke kølapp i servicesenteret?
#809 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har aldri prøvd det før, men det skader jo ikke.
Noen som har en formening om pris på upgrade til C til Tokyo? Ligger på 381 euro as we speak. |
![]() |
![]() |
#810 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvordan er det med ekstra poeng for oss med andre bonusprogram enn EB? Jeg bruker UA Milage Plus, og fikk kun poeng for min opprinnelige bookingklasse (V) og ikke SAS Plus (Y). Har hørt med UA, SK, WF (der billetten ble kjøpt) og Optiontown, men ingen vet noe som helst...
|
![]() |
![]() |
#811 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#812 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]() Quote:
Har dessuten utrolig bra hitrate på oppgradering til NRT, 6 av 7 siste to årene har gått igjennom. |
|
![]() |
![]() |
#813 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Oppgradert til business på morgendagens SK 936. Mailen fra Optiontown kom i går morges, men ikke noen ny eticket fra SAS. Pleier ikke SAS utstede billetten med ny bookingklasse?
|
![]() |
![]() |
#814 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har EBG høyere prioritering/sannsynlighet på oppgradering gjennom Opitiontown enn EBB?
|
![]() |
![]() |
#815 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det ble oppgradering til plus for poeng på utreise, og bekreftet oppgradering til business for poeng på hjemreise. Hadde seat alert på setene jeg hadde valgt i økonomi, så når jeg fikk pushvarsel om at de var ledige logget jeg inn og så at vi var blitt tildelt seter i business. Fikk ikke noe beskjed av sas om oppgraderingen. 110.000 poeng tilsammen, men det var virkelig verdt det på hjemturen! Har ikke amex med CT, og siden jeg bare er EBB så ville det vel ha vært vanskelig å finne awardbilletter uansett. Så da er det ikke noe annet å spare til! Fikk billige billetter i utgangspunktet, og de fleste poengene har jeg tjent opp på matvarer og bytte av strømleverandører, etc. Måtte overføre 10.000 poeng fra medpassasjeren for å få nok til turen hjem. Det kostet 50 euro.
Veldig enkelt og hyggelig å oppgradere i skranken i København. Nå er det bare å fortsette å samle poeng, så neste langtur med SAS blir like hyggelig!
"Auf Flügeln des Gesanges" Last edited by Pedersang; 06-06-2014 at 10:05. Reason: Feil |
![]() |
![]() |
#816 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ingen oppgradering på SK907 imorgen.
Noen som kan se om det er håp om å oppgradere for poeng? |
![]() |
![]() |
#817 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
14 ledige på setekartet i Business. Kun tre seter er tatt i Plus per nu. Kilde er expertflyer. God tur :-)
#818 | |
Bonusjeger
|
![]() Quote:
Setekartet ser forøvrig slik ut i Business og Plus: [KVS Availability Tool 7.3.6/Diamond - Enhanced Seat Map: 11 Jun 2014/SK 907/OSL-EWR/333/Business] Code:
A B | D | E | G H 1 + + X - + + 2 X - X - - - 3 - - - X - - 4 - - - - + + 5 - - + + - - 6 - - + + + + [+] Available [P] Preferred [G] Galley [-] Unavailable [X] Blocked [|] Aisle Code:
A B | D E F | G H 14 + + + + + + + 15 + + + + + + + 16 - - + + + - X 17 + + + + + + + 18 + + + + + + + [+] Available [P] Preferred [G] Galley [-] Unavailable [X] Blocked [|] Aisle
![]() |
#819 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fikk nettop mail om at jeg får oppgradering hvis det er ledig plass, det står at jeg må spørrre i gaten. Er dette normal prossedyre? trodde man fikk tydelig ja eller nei?
|
![]() |
![]() |
#820 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]()
Har alltid opplevd at det er en tydelig avklaring før innsjekk med Optiontown.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oppgraderinger BA | Tommy777 | Reiseforum | 17 | 21-03-2011 16:57 |
optiontown og upgrade med SAS til Newark | hellbilly | Reiseforum | 8 | 25-11-2010 14:21 |
Optiontown - status på oppgraderinger? | TOS_EBG | Reiseforum | 5 | 30-11-2009 05:27 |
Optiontown | Gemo | Reiseforum | 3 | 18-10-2009 16:09 |