![]() |
|
![]() |
#681 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Blu Caledonien, Kristiansand
Status: Gold Booket: Standard rom Oppgradering: Nei. Ble heller puttet i rom rett ved heisen... go figure! Nesten tomt hotell. Andre perks: Nope Slitent, skittent og lite innbydende hotell, desverre. Jeg har aldri fått uttelling på CC Gold mtp oppgradering noen steder, og har helt mistet troen på CC. Tilbake til HHonors i utlandet og må vel finne meg et annet program for bruk her i Norge. Noen som har erfaring med Choice-kjeden og fordelsprogram der? |
![]() |
![]() |
#682 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#683 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har et nybegynner spørsmål, har bestilt to netter i et Park-Inn hotell og valgt flybonus som valg i min Carlson profil. Er det letteste måte å få kun eb poeng?
|
![]() |
![]() |
#684 | |
Joker
|
![]() Quote:
Men om du ikke tror de vil klare å tjene opp en gratis natt er det selvsagt bedre å kreditere til EB ![]() |
|
![]() |
![]() |
#685 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#686 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som har erfaring med Club Carlson sitt "Stay 3 Nights & Save 10%-Standard Room" tilbud? Inkluderer dette frokost eller ikke?
Under rate details for Standard Room hos Radisson Blu Royal Hotel, Copenhagen står følgende: Stay 3 Nights & Save 10%-Standard Room PRICE: 1,759.50 Danish Krone (DKK) Per night Tax included For 1 night(s) per room 1,525.50 Danish Krone (DKK) Per night Tax included For 1 night(s) per room 1,552.50 Danish Krone (DKK) Per night Tax included For 1 night(s) per room FEATURES: - For Royal Club Rooms Buffet Breakfast is served in Alberto K on the 20th floor - Room type / Bed type / Smoking preference confirmed - Minimum Length of Stay 3 nights - VAT included Men dette er da virkelig ikke et Royal Club Room, og under room description står det ingen ting om frokost. ROOM DESCRIPTION: - +/- 18 square metres - Room type / Bed type confirmed - No rollaway available - Free broadband - VAT and applicable taxes included - All rooms are non smoking Last edited by Fluren; 11-05-2014 at 13:09. |
![]() |
![]() |
#687 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
KBH Royal har ikke for vane å innkludere frokost i de billigspe prisene. Som ett av de få i Skandinavia. Booket selv der engang, og hadde ikke tenkt tanken engang på at frokost ikke var innkludert, temmelig frustrerende når man forventer at det er innkludert.
|
![]() |
![]() |
#688 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for svar. Da blir det nok et annet hotell i CPH
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
Bonusjeger
|
![]()
1.000 gratis poeng ved å connecte med Club Carlson på twitter:
http://blog.clubcarlson.com/club-carlson-hashtaghotel/ I tillegg gir de ut en del naisj stuff om du ønsker å promotere de litt den 13. mai. ![]()
#690 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for tipset
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som har noen erfaringer med Radisson Blu Berlin?
|
![]() |
![]() |
#692 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
#693 |
Bonusjeger
|
![]()
Sendte inn en liten klage/feedback på null statusgjenkjenning samt at det var noe grusomt med bråk store deler av dagen (og at jeg ble avvist når jeg spurte om muligheten for å få et annet rom), og fikk 20 000 poeng som kompensasjon nå. Greit nok.
![]() Last edited by Flight Cancelled; 14-05-2014 at 10:25. |
![]() |
![]() |
#694 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Park Inn Manchester
Status: Gold Booket: Standard rom, 2 for 1 . 109 pund for 2 netter. Oppgradering: Ja, til Suite med frokost inkludert. Andre perks: Ja, 4 flasker vann og et fruktfat og personlig velkomstbrev. |
![]() |
![]() |
#695 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Blu Liverpool
Status: Concierge Booket: Standard Rom med ekstraseng Oppgradering: Nei (fullt) Andre Perks: Kakestykker, to flasker vann og personlig velkomstbrev Noe slitne rom. Spurte i resepsjonen om det gikk å få inkludert frokost til hele reisefølget siden det ble dårlig med oppgradering, og det kunne han ordne sa han. Det ble det da ikke når vi sto klare for frokost søndag morgen, men etter litt fram og tilbake fikk vi likevel gratis frokost første dagen. Var ikke særlig imponert over maten, så vi tok frokost andre steder de andre dagene. |
![]() |
![]() |
#696 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Trippel EB-poeng opptjening på overnatting på Radisson blue i Skandinavia, 1500EB pr natt.
http://www.radissonblu.com/eurobonus |
![]() |
![]() |
#697 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#698 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
CC har ikke en eneste gang klart gi meg poeng på hotellene deres selv om jeg bruker dobbeltsjekke at de har medlemsnummeret mitt.
![]()
#699 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
Trur ikke du har krav på poeng via hotels.com & etc |
|
![]() |
![]() |
#700 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |