![]() |
|
![]() |
#661 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Resort Grand Canaria
Status: Concierge Booket: Standard rom (35m2) Oppgradert til det jeg tror er Junior Suite (60m2), tror One bedroom Suite (75m2) er hakket større, men like mange rom. I tillegg til standard brevet var det også et håndskrevet fra manageren som tydeligvis er norsk ![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Stilig! Morsomt å få håndskrevet på norsk, rommet ser meget bra ut ja -
har sett de har mye "interessant" å velge blant; og Suite heter det meste ja i ulike størrelser. Blir nok å ta ut en 7-8 netters bonusopphold der neste år, så får man se - hvor enkelt det evt. blir å oppgradere fra standard-rom til noe bedre, når man skal sjekke inn - mot cash..
#663 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Er flere Nordmenn i ledelsen der. Finn er ikke General Manager, han heter Per Svendsen. Men uansett hyggelig med en personlig hilsen da!! Ser ut som du hadde et flott opphold.
|
![]() |
![]() |
#664 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#665 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Vi har rom i 7. Så antar da vi har one bedrom suite? |
|
![]() |
![]() |
#666 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Jeg fikk iallfall beskjed om at alle juniorsuitene lå rett ved bassenget da jeg bodde der for 1,5 år siden. 1-roms suitene har litt ulik innredning selv om de er samme kategori, itillegg finnes vel 1-roms superiorsuite også (der er vel ca 105 kvadrat).
Tips: Om dere ikke har funnet det enda er det integrert tørketrommel i vaskemaskinen på badet, og microbølger i ovnen. Også smakte en av de litt dyrerer Freixnet musserende de hadde i Spar-nutikken gammelt fjøs (=bra), men kona skal kanskje ikke ha sånt noe om dagen? |
![]() |
![]() |
#667 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Ah, så det nå. Uten at jeg skjønte hvordan tørketrommelen funker, men får kona finne ut av Sparbutikken er jo veldig praktisk, Freixnet er generelt dårlig, men selv om kona er midlertidig avholds så slipper jeg heldigvis å være det samme ![]() |
|
![]() |
![]() |
#668 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#669 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Hotel Seattle Airport
Status: Gold Booket: Billigste rom Oppgradert til største rom (som i realiteten betydde like slitt rom som alle andre bare større og balkong) Andre perks: Vannflaske, en cookie og en pose popcorn ved innsjekk |
![]() |
![]() |
#670 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Riverside, Göteborg
Status: Gold Bestilt: Se nedenfor Oppgradert: Njai; hadde bestilt standardrom med 2 for 1 rabatt, men reisefølget ville ha badekar, så i stedet for å gamble tok jeg kontakt med hotellet og fikk oppgradere for 300 ekstra per natt. Ingen oppgradering utover det jeg betalte for. Kan i grunnen ikke klage over to netter i businessrom til SEK 1 490. Velkomstgave: Nada Sen utsjekk: Ja, til klokken 1500.
Upcoming: TRD-OSL Last edited by LCH; 24-04-2014 at 08:39. |
![]() |
![]() |
#671 |
Superflyer
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Scandinavia,Oslo
Min status: Concierge Rom booket: Standard en natt+standard 2for1 Oppgradert: Ja - til Oslofjord suite( hotellets største ) for hele oppholdet ![]() Andre fordeler: en flaske vann,et grønt eple og velkomsthilsen ![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Martinique on Broadway
Status: Gold Booket: Billigste rom Oppgradert til executive queen bed eller noe sånt 2 flasker med vann hver dag. Ingen minibar trekker mye ned, og ellers forholdsvis gammelt og slitt hotell. var en del oppussing på gang. 10 meter fra utgangsdøren til nærmeste subway nedgang. |
![]() |
![]() |
#673 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hotell: Radisson Blu OSL
Status: Gold Booket: Billigste rom Oppgradert til Business rom. Fikk et fresht rom på toppen, nylig renovert. Godt fornøyd! |
![]() |
![]() |
#674 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Aqua Hotel Chicago
Status: Red (første opphold på nytt medlemskap) Booket: Billigste rom (179 dollar per natt plus moms), som tydeligvis var King size med park view. Stort soverom med relativt mye møbler og stort bad. Ingen oppgradering naturlig nok, men fikk en flaske vann på rommet, så regner med at det er rimelig standard, uansett status. Jeg ble for øvrig takket for at jeg var CG-medlem ved innsjekk. Aqua er et fantastisk flott og gjennomført hotell. Alt interiør (moderne stil)oser klasse og penger. Uten at jeg kjenner hotellprisene her i byen i detalj, vil jeg påstå jeg har fått mye for pengene. Last edited by Herlov; 26-04-2014 at 15:05. |
![]() |
![]() |
#675 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Helt enig, fint hotell. Har også bodd på Hyatt rett over gaten som også er mye for pengene etter min smak.
|
![]() |
![]() |
#676 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Sky Tallinn
Min status: Concierge Rom booket: Standard rom for en natt+standard 2for1 Oppgradert: 60m2 suite for hele oppholdet Andre fordeler: Fruktfat og velkomsthilsen, frokost Greit fornøyd! |
![]() |
![]() |
#677 |
Bonusjeger
|
![]()
Hotell: Radisson Reagan National Airport
By: Washington Min status: Gold Elite Rom booket: Standard rom, to netter Oppgradert: Nada Andre fordeler: Nja. Ved ankomst spurte jeg om det, som nevnt i bestilling, gikk greit med to timers sen utsjekk. Fikk da som svar at jeg måtte komme og spørre på søndag. Spurte om det ikke bare er mulig og gjøre nå, og kommenterte det at jeg også er CCG. Fikk surt svar tilbake fra vedkommende at nei, jeg måtte komme innom på søndag. Hun som stod i skranken ved siden av brøt så inn og sa at det skulle hun ordne. Var heller ikke noen velkomstgave på rommet. Ingen av delene er noe veldig "biggie", men jeg sendte en mail til Club Carlson hvor jeg bemerket dette (var primært sur kar ved innsjekk som irriterte meg). Fikk forleden dag 15 000 poeng ekstra lagt til min Club Carlson-konto og e-post hvor det be beklaget. Grei service, det. Bet meg også merke i at det kom opp to vannflasker ved roomcleaning før natt nummer to, så lest ble det fort gjort. ![]() ____ Forslag: Hva med å legge til et ekstra felt kalt by i alle disse innleggene? Jeg personlig (og jeg antar andre og?) søker gjerne i denne tråden om det er en spesiell by jeg skal til uten formening på hotell. Ettersom at hotellene kan ha alt mulig som navn, gir det ofte ikke treff på alle hotellene i den aktuelle byen. Med et ekstra felt for by, blir det litt lettere mtp nøkkelord for søking.
![]() Last edited by Flight Cancelled; 02-05-2014 at 22:14. |
![]() |
![]() |
#678 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Park Plaza Victoria Amsterdam
Min status: Gold Rom booket: 3x billigste (Superior?) Oppgradert: 3x Executive Andre fordeler: Fruktfat og velkomsthilsen, frokost Executive rommene begynner å bli ganske slitne, men forholdsvis store rom og en stor kingbed. Urban-rommene som er mellom Superior og Exec er faktisk bedre, da de er av nyere standard - dog noe mindre enn exec. Ingen gnagere i hotellbaren denne gangen. |
![]() |
![]() |
#679 |
Bonusjeger
|
![]()
Radisson Blu Manchester Airport
Status: Gold Booket: Billigste rom Oppgradering: Niks Andre perks: Ingenting Skuffet. Andre Radisson-hotellet på rad som ikke viser at de gjenkjenner noen form for status hos de.
#680 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Radisson Blu Split, Kroatia
Status: Silver Booket: Senior Suite Oppgradering: Nei, ikke forventet heller Andre perks: Frukt på rommet Ligger fint til og har ganske bra service og kjøkken. Litt vel grønne rom (litt sånn 80-talls pastell) og uvant med badekar på soverommet. Var bryllup den kvelden vi spiste på hotellet og ventetiden på maten ble nesten en time. De kompenserte med en god flaske vin på rommet samme kveld, bra at de forsøker å blidgjøre når man sier i fra om hva som ikke er bra nok, på en hyggelig måte selvfølgelig.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |