![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er vist en gammel nyhed
for som det ses er den fra 2013 Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Swissport gjør det enklere for SGH-ansatte å akspetere en ny arbeidsgiver:
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Utrolig! Hvilken tåpelig form for diskriminering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
En riktig uprofesjonell opptreden vil jeg si.
Det kan umulig være selskapets offisielle måte i kommunisere på? Det bidrar i alle fall ikke til å bygge omdømme for Swissport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Som en som går å venter på sveitsergarde uniform må jeg si at dette gir jo en ekstra glød til fortsatt ytelse utover det som forventes
![]() Men, på den andre side, jeg sliter faktisk med å "se" at et slikt brev er blitt avsendet med "det" innholdet. Men om det er autentisk, ja da skal Swissport nok få noe å bryne seg på.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
For hva en (gal) mann i swissport mener er sikkert represententativt for hva resten av Swissport mener om SGH
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det ser ut som at Swissport har en dedikert personalavdeling på CPH, så hvorfor noen med tittelen 'Warehouse Manager' svarer på jobbsøknader er underlig. Muligens en småkonge med en dårlig dag ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() På den andre side, vi er vel gale alle sammen som jobber i denne bransjen, ellers hadde vi vel funnet oss "normalt" arbeid ![]() Men, skjemt åt sido, Swissport har vel ikke skåret høyt endel plasser med sine arbeidsmodeller, og personalpolitik,mener å erindre der har vært en del bråk, bl.a i BRU om jeg ikke husker feil. Mens jeg igrunnen er så ![]() ![]() så for meg kan de kysse seg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Men at endel i SGH, da spesielt de mer militante på CPH, har opparbeidet seg et dårlig rykte, og også ødelegger for sine kolleger er vel kanskje ikke så rart. Swissport har opptrådt svært klønete og uprofesjonelt her men det er jo litt forståelig at de er litt engstelige for å risikere å få inn et par av gutta med "æresmedlemsskap" i 3F. Er jo ingen hemmelighet at et par av arbeidsdagene på CPH ikke akkurat bidrar positivt for SAS
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Swissport CPH driver foreløpig bare med frakt.
Jeg håper at dette ikke er holdningen innad i Swissport, men det er ikke uvanlig at ledere har en viss kommunikasjon med hverandre. Quote:
![]() |
![]() |
#51 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Da er det igrunnen fastslått at brevet var "riktig"
http://www.check-in.dk/swissport-vil...e#.U3JWBIGSyaJ Men der ligger vel en grunn bak. Bitterhet kanskje? Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Trekker opp denne tråden igjen da Swissport ikke akkurat står høyt i kurs herover for tiden.
Quote:
Etter at Servisair i Manchester ble til Swissport for et par måneder siden har det gått nedover med kvaliteten der og ingen av de ansatte som ble med over virker å være spesielt imponerte over sine nye eiere. Riktignok bedre i dag da en mot alle odds kom av sted på tiden i motsetning til det tragikomiske sirkuset en opplevde i forrige uke. Last edited by Discus; 31-07-2014 at 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Flyklapper
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
kjip sak, men om deres hjemmeside er oppdatert så tror jeg at der er andre handlere og som sliter (slet). Vet et annet selskap som ikke står på Swissport's kundeliste som slet med rimelig tomme lasterom.
Quote:
Dessverre så er det vel slik når folk ikke har "eierfølelse" til selskapet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vel, når en f.eks. har en (1) person til å laste all bagasjen i en A320 (bulk lasting), bruker 10-15 minutter på å finne en stroppe til å sikre en elektrisk rullestol i lasterommet, må lete flyplassen rundt etter bremseklosser slik at en kan får passasjerbroen på plass, push-back traktor som plutselig forsvinner for å ta seg av en "prioritetskunde" etc. etc. skjønner jeg godt at f.eks. Monarch fikk nok til slutt...
Last edited by Turtle; 31-07-2014 at 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Bare 1 ord som dekker slike ting, tragisk. Og selvom de ikke har "eierskap" til Monarch, de er bare nok en (brysom) kunde så begriper de ikke at de sager over hånda som før dem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Flyklapper
|
![]()
Høres ut som de har et ledelsesproblem .. de stakkarne som går på tråkka gjør vel stort sett så godt de kan. Men slik opererte Swissport her borte også. De var kjappe til å fakturere oss hvis vi ba om et ekstra hode på 'tunge' dager, men det var lite å hente når de var short.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Aviator (tidligere Servisair) på LGW leverer en ok(minus) kvalitet men forbedrer seg stadig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er ikke bare Turtles selskap og Monarch som benytter seg av Swissport på MAN. Her listen av selskap som Swissport oppgir som sine kunder på MAN:
Air France Air Malta Air Transat Delta Air Lines Emirates Etihad Airways Finnair KLM Royal Dutch Airlines Lufthansa Monarch Airlines Orbest Pakistan International Airlines Pegasus Airlines Qatar Airways Ryanair SAS - Scandinavian Airlines Singapore Airlines Swiss International Air Lines Thomas Cook Airline Thomson Airways United Airlines US Airways Virgin Atlantic Airways Virgin Little Red Om tre uker skal jeg fly med SAS til MAN, og jeg håper ikke det blir nødvendig å vente en time eller mer på bagasjen. Heldigvis er det ikke Swissport som handler SAS på Heathrow på returen tilbake til OSL en del dager senere.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe overtar mye av SAS ground handling i Norge | Redcap | Flyforum | 74 | 04-12-2022 22:12 |
Flyjobb? SAS Ground Handling trenger hjelp i Bergen | CK | Småprat | 13 | 17-02-2011 20:49 |
KLM og ground handling | Whatever | Flyforum | 24 | 03-10-2008 00:01 |