![]() |
|
|
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
MD-11-ordren ble kansellert (den ble vel strengt tatt aldri underskrevet) i 87 før første maskin ble levert, så evt. performance var nok ikke det primære. Derimot så ble første skrittet mot europeisk deregulering tatt i 1987, og usikkerheten av konsekvensene (selv om det ble en realitet først 10 år senere) gjorde nok at man ønsket seg mindre maskiner.
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Arlanda og Kastrup historikk | KnutW | Flyhistorisk forum | 2 | 22-03-2019 22:02 |
Let's go to.. Hillbilly-land/Kentucky. SAS langt bak i kabinen | TigerBlack | TripReports | 20 | 09-06-2015 11:50 |
OSL 20.04 - SAS 330/340 (med bilder inni), Continental 767 og TUI 767 | tafpl | Bilder & foto | 30 | 25-04-2010 13:13 |
Frykter uforsonlige SAS-piloter bak spakene | laurenz | Flyforum | 17 | 19-01-2010 01:53 |
SAS 767 | Olebno | Samlerhjørnet | 3 | 03-04-2005 13:06 |