![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2011
Location: KRS
Posts: 2,365
|
![]()
Mye av grunnen skyldes vel at TRD ligger en del lengre vekke fra hubbene i europa enn det SVG gjør. Feederrutene starter som oftest med regional jets, og 2t+ i en regionaljet koster heftig mye. Så spørsmålet er vel heller om folk i TRD er villig til å betale i dyre dommer for å fly via f.eks FRA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2012
Location: TRD
Posts: 318
|
![]()
trd-fra: 934 mi
trd-lhr: 928 mi trd-ceg: 1048 mi vs. trd-ams: 803 mi (eksisterende) Utgjør 120 - 200 mi extra så mye i fuel at prisene blir uakseptable? Jeg klarer ikke helt se den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Værnes - direkteruter 2019 | FlyingDutchman | Flyforum | 10 | 06-11-2018 13:53 |
Tror ikke det blir flere pilotstreiker | LN-VLE | Småprat | 0 | 09-11-2012 13:39 |
Flere direkteruter kommer | jb1 | Flyforum | 18 | 11-11-2004 18:17 |
Flere direkteruter fra de regionale hubs - hva med CPH? | CK | Flyforum | 3 | 09-11-2004 09:31 |
hvorfor det ikke er direkteruter fra Nord-Norge til London | CK | Flyforum | 13 | 02-11-2004 09:39 |