![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2012
Location: TRD
Posts: 320
|
![]()
Ja, så også at det ikke gjaldt belegg til FRA. Når det er sagt, så er det jo verken ruter til LHR eller CDG fra TRD. Trodde artikkelen skulLe drøfte noen rotårsaker til dette, ikke intervjue SAS om hvorfor de ikke vil shortcute sine egne huber... Det virker å meg som om luftfartsforumet her oppe rett og slett er litt tafatte, man skulle tro at markedet i svg med relativt frekvente hub-connections til ams, fra, cdg og Cph var mettet, men der bare øker det, mens trd har 3 til ams og 3 til Cph daglig....
??? Rimelig lei... -- Jufix |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
Join Date: Apr 2013
Location: Melhus
Posts: 43
|
![]()
Jeg reiser ofte og prøver så mye som mulig å unngå mellomlanding i Gardermoen. Er også mange på jobben min som etterspør flere direkteruter fra Værnes. Markedet er jo der, men det virker som om flyselskap ikke har nok fly til å sette inn. Etterspør fly fra Værnes til Frankfurt, Istanbul og Paris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Værnes - direkteruter 2019 | FlyingDutchman | Flyforum | 10 | 06-11-2018 13:53 |
Tror ikke det blir flere pilotstreiker | LN-VLE | Småprat | 0 | 09-11-2012 13:39 |
Flere direkteruter kommer | jb1 | Flyforum | 18 | 11-11-2004 18:17 |
Flere direkteruter fra de regionale hubs - hva med CPH? | CK | Flyforum | 3 | 09-11-2004 09:31 |
hvorfor det ikke er direkteruter fra Nord-Norge til London | CK | Flyforum | 13 | 02-11-2004 09:39 |