![]() |
|
![]() |
#81 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
EK starter Chicago O'hare daglig med B777LR fra og med 5. August 2014.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå kan jeg endelig fly med et bra flyselskap
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har fløjet med Emirates flere gange og var ikke særligt imponeret. Indretningen er hamrende grim med fake gold og wood. I øvrigt har jeg bemærket, at serveringen ikke er påbegyndt ret efter departure, men der gik ca. 2-3 timer.
Medmindre du er på business class, så er det ren cattle mover. Husk der er 10 sæder across i deres 777'er. Opstår der problemer, er de hamrende ligeglade. Jeg missede min connection i Dubai med 1 time, og de ville have mig til at vente i 23 timer på næste afgang frem for at ombooke mig via FRA eller andet lufthavn i Europa. Ved en blanding af at tale med meget store bogstaver, være meget insisterende og vente ca 2-3 timer ved en skranke lykkedes det mig dog at blive ombooket via FRA. Men hold da op en arrogance de viste. Sætter mig aldrig i et af deres fly igen. Last edited by EBGflyer; 25-02-2014 at 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
REgner med at smilefjeset bak kommentaren gjør at det var en ironisk kommentar. Har flydd økonomi med Emirates en gang, riktignok i en A345, men for en på 191cm var det rett og slett helt j...ig. Ikke noe bedre enn andre alternativ.
Spørsmålet er når ruten blir annonsert, vedkommende på airliners.net som tydeligvis har mye inside information skrev som svar til en at ruten kommer men ingen vet når annonseringen kommer. Klassisk klovneledelse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
[QUOTE=EBGflyer;917007]Har fløjet med Emirates flere gange og var ikke særligt imponeret. Indretningen er hamrende grim med fake gold og wood. I øvrigt har jeg bemærket, at serveringen ikke er påbegyndt ret efter departure, men der gik ca. 2-3 timer. QUOTE]
Har kun fløyet Emirates 2 ganger, og det i business på A380. Er enig i at interiøret er smakløst i klassisk arabisk bling-bling stil, minnet meg om ineteriøret i en Cadillac fra 80- tallet... Slitent og preget av dårlig vedlikehold var det også, bl.a med sprekker i "woodgrain-plasten". Men servicen og stemningen i baren bak i flyet var det ingen ting å si på ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
ITB i Berlin avholdes fra onsdag denne uka og EK har tradisjon for å lansere rutenyheter i den forbindelse så får vi se. OSL er i sterk konkurranse med en flyplass litt lengre sør som ønsker doble daglige og aller helst på bekostning av OSL..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Businessclass.se har et intervju med EK angående Stockholmsruten hvor endel aspekter er høyst relevante ift til OSL
http://www.businessclass.se/uppgrade...s-sverigechef/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hvis de da omsider kommer til Oslo - er det da noen sjanse i havet at de begunner foer foerste August?
SC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Synes 1.august nærmer seg fort, men krysser fortsatt fingre for at de kommer.. Sakset fra businessclass.se: Rykten finns att en ny linje är på gång till Oslo till hösten men det är inget som Emirates varken kan eller vill bekräfta. Någon linje från Göteborg är dock inte aktuell i nuläget, trots att Emirates faktiskt redan trafikerar Landvetter, med fraktflyg. Närmare till hands ligger i så fall en linje till Helsingfors |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Fikk akkurat "tilbud" med "Special fares" fra Emirates. 7k i økonomi til Dubai, men kun for perioden midt på sommeren når ingen normale mennesker kunne tenkt seg å reise dit. KLM hadde nylig tilbud for en tredjedel av den prisen, men for mer interessante datoer. Har selv flydd med Emirates og de er ikke så spesielle selv om de er bra. Hva er det jeg ikke får med meg her?
![]() |
#94 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Grunnen til at de kan våge og tilby deg turen for tregangeren i pris av KLM er fordi folk er villige til å betale det. Noen betaler gjerne femgangeren for en Zegna dress enn for en Dressmann dress. Emirates som produkt er vel sikkert litt smak og behag – men jeg betaler gjerne ekstra for å fly dem da jeg synes de er svært bra – og mange av de som fyller opp setene deres til fra europa som jekker opp ditt tilbud til 7k velger EK da de flyr direkte dit de skall (CPH, ARN, AMS eller hvor du fikk tilbudet fra. Jeg «sender» familien hjem i August og var fast bestemt på Emirates – med de skulle ha 13.265 per person i Y mot Turkish 4.500 i Y. Trist for oss, men kult at de kan prise seg slik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mycket intressant att Emirates ev kommer öka frekvenserna till både ARN & CPH från dagligen till 9-10 avgångar per vecka. Det är kvällsavgångar från ARN/CPH som Emirates tittar på.
Förvånande att bolaget har hög beläggning i First till ARN och samt kul att ARN ska flygas med First hela 2014! Intressant att ca 70% av passagerarna på ARN-DXB är transfer och flyger vidare med EK. Angående en OSL linje. Har inte Avinors ledning antytt att man inte vill ha Emirates till OSL? Gick nåt snack om att Avinor vill skydda Norwegians långdistans satsning med 787 och OSL-DXB linjen från konkurrens. Trist om det verkligen ligger någon sanning i det. Norska resenärer borde själva kunna välja flygbolag utan att staten ska lägga sig i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Last edited by SQ321; 04-03-2014 at 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Peter Fox
|
![]()
Bekreftet. EK153 02SEP13 KL 1210
![]() |
#100 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Emirates pensjonerer sin første 777-300ER | Someone | Flyforum | 2 | 08-11-2016 11:20 |
Emirates EK160 - avgang fra Oslo 2.september 2014 | Cecilie | Bilder & foto | 0 | 29-12-2014 16:34 |
SAS Trafikktall SEPT 2014 | vstenhjem | Flyforum | 4 | 08-10-2014 13:19 |
Emirates med fine priser i C fra Kiev til Asia Jan-Apr 2014. (NB! Kort frist...) | HS-TLD | Reiseforum | 0 | 15-12-2013 16:21 |
Emirates sin første 777-300ER er her... | LN-OSS | Flyforum | 10 | 15-03-2005 18:35 |