![]() |
|
![]() |
#11 |
NSB First Class
|
![]()
Ja jeg hadde turt avhengig av alle gode ting som driver et stabilt, sikkert og veldrevet flyselskap.
Erbil kan jeg lite og ingenting om (er det "Kurdistan"?) Jeg antar at de fleste nordmenn ikke kjenner til dette området og derfor vil det være vanskeligere å overbevise oss om at Irak er en trygg plass for mellomlandinger. Dette landet er svært herjet og har sett et utall ytre og indre konflikter de siste 25 år. Dubai og Emiratene har brukt mange år og mye penger på å komme dit de er idag. Hvis du er seriøs om å starte flyselskap med base Erbil for å linke Europa med Asia, er du også avhengig av store investeringer i byen slik at det gagner et evt nytt flyselskap. At det er en tøff bransje er noe jeg vet du er klar over (skal mye til for å misse det punktet), så jeg skal ikke belære deg, men heller ønske deg lykke til med videre tenking og fundering. Galskap er ikke en sjelden ingrediens til suksess.. Believe it or not! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nektet å fly over Irak - fikk sparken | ENGM RAMP | Flyforum | 13 | 15-09-2009 19:09 |
Hadde med GPS på fly: $30.000 i bot | gustavf | Flyforum | 9 | 31-08-2009 22:53 |
OS stopper trafikken til Erbil i Irak | The Ticketor | Flyforum | 5 | 27-08-2007 17:40 |
Sterling-fly hadde problemer med flaps før landing på OSL | sjefern | Flyforum | 6 | 30-03-2007 16:12 |
Air Scotland vil fly til Irak | DY | Flyforum | 2 | 11-05-2005 17:45 |