![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Det som er iøyenfallende her, er hans svært subjektive ytringer om et flyselskap som prøver å ekspandere innenfor rammene av lover og regler.
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 04-02-2014 at 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Innenfor ? , derfor de må rømme til Irland ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Tror ikke de må rømme fordi de bryter loven – tror det for fleksibilitetens skyld for å bli mer konkurransedyktige.
SV politikere har jeg aldri klart å ta seriøst allikevel (personene er ofte bra – men politikken er beviselig ut og kjøre). Han nevner han alltid ber om SAS billetter – jeg er 100% sikker på at hadde han betalt billettene med egne penger saa hadde han flydd det billigste uansett hvordan kårene er.. Det er dessverre hvordan sosialister fungerer i praksis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Annet regelsett kanskje, men fortsatt innenfor.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Valen er da vitterlig politiker - at han ytrer en subjektiv mening er da ok. Kanskje litt vel krass, men det er da ikke noe unikt for politikere på venstresiden å kjempe i mot sosial dumping. For Norwegian har da ikke skapt mange norske arbeidsplasser med sin long haul satsing. Uansett det å ta Norwegian innenlands og innen Europa er da relativt greit, da det er lite ikkeskandinavisk personell her og de har således skikkelige arbeidsvilkår vil jeg tro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg står langt fra SV politisk, men må gi Valen litt rett her: jo høyere lønninger vi har, jo billigere virker det som skal vi ha varer og tjenester.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Tror de som vil ha lave flypriser ofte er samme personer som mener bensinen hatrblitt så dyr (som er feil selvf.) Dette er dessverre de praktiske eksemplene på at vi er et rikere og rikere land det at vi får og vil ha sterkere kjøpekraft. Last edited by SudCaravelle; 07-02-2014 at 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Velkommen til Marokko: "fuck off, tourist" | jefi99 | Reiseforum | 2 | 21-12-2012 21:47 |
Vakre Tromsø med fly. Hærlig sier jeg | LN-RPL | Bilder & foto | 13 | 14-08-2012 05:31 |
SWN(FUCK) | Northrider | Register- og ATC-Forum | 4 | 01-02-2010 23:17 |
Norwegian sier opp 30 piloter i SE | CK | Flyforum | 1 | 09-01-2009 10:34 |
Kjos: jeg sier ikke at dette er korrupsjon, men det er farlig nært | sail4fun | Flyforum | 36 | 26-08-2006 09:32 |