![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Om ikke Norwegian, som et jevnstort selskap som SAS i Norge, ikke klarer å tiltrekke seg kunder (uavhengig av grunn), så er det ene og alene Norwegians eget ansvar og egen skyld. At de skylder på bonus blir en avsporing av det som i så fall er det reelle problemet. Minner om at flyselskapene ikke akkurat er alene om slike programmer, og konkurranse på like vilkår (som Norwegian sier de er så opptatte av) handler om å kunne konkurrere på andre områder enn bare pris alene.
Det er lov å konkurrere på kun pris om man ønsker det, men snu på problemstillingen - hvorfor skal de som vil konkurrere med andre faktorer nektes å gjøre det? Hvordan er det fri konkurranse? Jeg skrev ikke at det var spesielt interessant, jeg skrev at om Skånvik hadde lagt all skyld på innføringen av Eurobonus så ville det samtidig vært en innrømmelse og påstand om at Norwegian Rewards ikke er særlig bra.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Finnair kutter 4 ruter | Someone | Flyforum | 0 | 26-07-2019 09:27 |
Bonuspoeng på norske Choice-hoteller | Solvi | Reiseforum | 11 | 09-08-2012 02:30 |
Mistet fly og bryllup som følge av forsinkelse | litt-amatør | Flyforum | 23 | 25-05-2008 13:37 |
Hvilke Norwegian-ruter fra Rygge blir de første som droppes | dimmaua | Flyforum | 43 | 27-08-2007 21:03 |
Varig kutter ruter.... | vadheim | Flyforum | 5 | 11-05-2006 11:23 |