![]() |
|
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2010
Posts: 545
|
![]()
Man kan være uheldig og fly i langt mindre optimale høyder (og hastigheter) der ute i havet, så det er både lengre og mindre drivstofføkonomisk. At det allikevel lønner seg må jo da gå på evt slot, avgifter osv.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Med DK SVG-FAO-LPA-SVG | krølle | TripReports | 3 | 29-10-2013 01:05 |
LPA-MAD-BCN-OSL-LPA (Vueling, NAX og DK) | LN-CMN | TripReports | 3 | 29-04-2009 09:14 |
LPA-MAD-BCN-OSL-LPA (Vueling, NAX og DK) | LN-CMN | Reiseforum | 1 | 23-04-2009 04:55 |
Islas Airways og Binter Canarias på: LPA-ACE-LPA (Gran Canaria-Lanzarote) | Blackhawk | TripReports | 19 | 28-03-2009 15:54 |
Liten oppsumering av 2008, fra TRD, SVG,ZRH, LPA og LHR | Kim777 | Bilder & foto | 12 | 03-01-2009 10:00 |