![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvilken dag var du på FCT og flygningen til FRA? Jeg var på LH 865 sete 2A den 17/10 og var da også på FCT og det var samme mat på flyet og i FCT.
Fikk du and? ![]() ![]() Last edited by Glean EBG; 27-10-2013 at 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Nei, and har jeg ikke bruk for ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
FRA-IAD
LH418 13:15-15:45 Sete 2A Boeing 747-8i D-ABYH "Thuringen" Ca 25 min før avgang blir man hentet og ført ned i underetasjen. En S-klasse deles med en medpassasjer. S-klasse er en særdeles tiltalende bil, og hadde jeg pleid å sitte i baksetet eller hvis Mercedes hadde utstyrt sine biler med HUD hadde den muligens blitt min neste bil. Turen fra FCT til gaten, som lå vest for FCT, var meget behagelig, og gikk unna på 3-4 minutter. Vel framme ved gaten må man ta heis opp i jetbridgen, her er et bilde på vei inn. ![]() Lufthansa er gode på mye, men de har også sine svakheter. Mens deres kollegaer i Air France virkelig gir kundene følelsen av å være en VIP som selskapet bryr seg om, blir man fort en i mengden hos Lufthansa. Jeg vet ikke om det er antall F-passasjerer pr dag, stillingsinstruks eller at det er et annet folkeslag som gjør forskjellen, men det er en forskjell. Det blir noe upersonlig over det hele. Uansett, man kommer seg frem i god tid til flyet, og man blir godt tatt vare på, dette var bare en refleksjon over forskjellene mellom FRA og CDG. På CDG blir man dessuten geleidet helt frem til loungen, og på plass i sofaen, og ikke bare satt av utenfor døra i kjelleren på terminalen. Tilbake til dagens flight: I motsetning til den ypperlige konfigurasjonen med 8 seter på upper deck på 744, har 748 F i nesen. Dette betyr mindre areal pr passasjer, og ikke separat seng og sete. Må bare legge inn et par bilder av dette flyet, som er det flotteste man finner på himmelen i dag. ![]() ![]() Kabinen er ny og flott, med solide materialer. Det er brukt mye skinn, som i mine øyne er mye mer classy enn bling bling. Setene er dessuten plassert slik at man har minimalt innsyn fra de andre passasjerene. Må låne litt bilder, siden jeg ikke fikk tatt så mange bra bilder ![]() ![]() Trepaneler og stor Lufthansalogo ![]() Last edited by Dag Viking; 27-10-2013 at 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morsom tilfeldighet - jeg var på LH760 samme dag, en halvtime etter deg. Fikk minivan, ikke S-klasse. :/
Gleder meg til fortsettelsen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trenger ikke være kjedelig på en flyplass | ENGM 911 | Flyforum | 3 | 13-09-2010 00:20 |
bare en kjedelig SAS CRJ ikveld | Lennart | Bilder & foto | 14 | 03-08-2009 14:45 |
Lei av kjedelig sightseeing? | sirpjalle | Flyforum | 7 | 13-11-2007 07:47 |
Rygge - enda, enda flere bilder... | Seabee | Bilder & foto | 1 | 26-08-2007 21:41 |
kjedelig arbeidsdag? | CK | Flyforum | 1 | 13-07-2005 15:33 |