![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da var man på plass i F loungen i BKK for tredje gang på kort tid. Har dog aldri krysset passkontrollen inn til Thailand, men tja man blir jo litt kjent med de ansatte her da. SQ leverte greit fra seg fra SIN tidligere. Nå venter langleggen i TG F til FRA, før kortleggen med Lufthansen i C. Dessvere på vei hjem med andre ord.
Veldig kult at TG henter selv med ankomst i C med annet selskap. Er jo samme allianse da. Her i loungen er det dog langt flere ansatte en folk som skal ut å fly noe som er deilig, men det er liksom ikke måte på hvor mye de skal hjelpe deg med heller, men tja det er vel the way of flying first. Her overlates ingenting til tilfeldighetene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Flytoget!
SK332 og jobbdag i Barteby. Deilig å fly litt igjen! Går bare et fly opp om morran nå på sommeren, så blir vel trangt og godt i grisen. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra bussen på vei til jobb i Oslo. Da var sydhavseventyret definitivt over.
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Ring 2, litt trøtt etter gårsdagens lille kveldstur til Gol med tog 63 og 64. Meldes om 25% sannsynlighet for regn i hovedstaden idag, så dersom Bizflyer har lyst på øl med været som unnskyldning er det bare å dukke opp!
Samtidig lurer jeg fælt på hvor alle disse helgene folk snakker om egentlig er?? Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
De kommer opp som perler på en snor. 10 dager til neste tur. :-)
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Merker kroppen fortsatt er i litt feriemodus og ikke akkurat spretter opp av sengen. I dag blir det en tur til den ytre provinsen, aka Lier, for et dagsverk der. Neppe dumt med litt fysisk fostring i kveld heller. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Kreta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bodø
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Gudd maurning fra Trondheim
Booket og kansellerte rom på Radisson Scandinavia igår..venter på aktiv kode for to netter før nytt forsøk. Ellers blir det en tur til XXL for reklamasjon på utlevert sykkel med skjev felg foran senere idag. I morra blir det harryhandel for siste innkjøp til 4x40-årsdag i slutten av august. Ønsker alle en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god tirsdag ifra Nannestad. Unge lovende Grindstein har enda litt ferie til gode, så om noen timer settes kursen for en uke nede i Bulgaria. Ha en givende tirsdag samtlige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Prosjekt slanking og oppstramming går så det suser. Faktisk altfor bra, så jeg venter bare på en kontra.
Ellers er det stort sett booking av, og planlegging av høstens eskapader som foregår. Ha en fin en.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Malaga. Her er det fortsatt sol & sommer. Straks klar for frokost, deretter blir det litt sightseeing rundt i byen til fots. Hjemreise i kveld og tilbake på jobb i morgen.
Ha en fortreffelig dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Amatør
|
![]()
Aaaaaaaaaaltfor lenge til tur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Hilton Venezia
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
EuroBonus Gold
|
![]()
God formiddag fra SAS loungen i Stockholm. Nå går neste fly til Oslo om 1 time. Lite folk i loungen her og Ok mat. Ser frem til og komme på flyet igjen. Ha en fin dag videre!
![]()
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Aaaarghhhhh!
Jeg blir så misunnelig når jeg leser God morgen fra BKK!! Skulle ikke ha det minste i mot å være der selv akkurat nå. Men istedetfor sitter jeg på kontoret, en regnfull dag her i sør. Sov dårlig i natt og når jeg først sovna fikk jeg skikkelig mareritt som virket som det varte i flere timer. Så nå sitter jeg på jobben som et vrak. Godt man er halvveis i arbeidsdagen da. Ingen flere planer for dagen, heldigvis. Måtte dere andre få en bedre dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra en eller annen plass i Vietnam, Vung Tau er vel nærmeste av litt størrelse tror jeg. Flight fra BKK til SGN gikk i søvne, våknet kjapt for å be om teppe men sov før vi var i luften og våknet rett før landing. Ellers så er det en av de vanlige tropiske ettermiddagsbygene som pågår for øyeblikket
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra cubabar, Varna. Dagens første Zagorka i glasset. I aften blir det konsert på Cubo, som jo var cubabar før de måtte flytte pga suspekte lokale myndigheter. Skål videre fra 30 grader!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Helg over. Skadede Hund kom seg velberget gjennom gårsdagens sjekk. Alt er som det skal være heldigvis. Seks arbeidsdager til neste 'helg'.
Været skal bli som i går, men med større sjanse for torden og regn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra BKK | geirs | Flyforum | 32 | 04-01-2017 01:40 |
God fredag fra BKK | TriStar | Flyforum | 22 | 30-01-2015 15:38 |
God morgen fra BKK | SQ 777 | Flyforum | 9 | 18-03-2013 01:57 |