![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen Norge. Hjemturen fra Thailand gikk ikke helt etter planen. Nesten 3 timer forsinket fly fra Phuket og Osloflyet ventet ikke på oss. Så istedenfor en natt på fly, ble vi etterhvert kjørt på hotell, Novotel rett ved. Her er det fint. Slappe av og spise idag før en lang flytur i kveld. Jobb på torsdag istedenfor onsdag. Spørs om Thai dekker den ekstra fridagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Ris. Klar for en ny økt på bryggekontoret før ettermiddag også i dag byr på en treningsøkt. Virker som kuldeperioden er over oss...la oss håpe på sne også. Ha en bra torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flysitter
|
![]()
Trøtt tirsdag fra MUC. Kom 5cm med snø igår så hele flyplassen var i sjokk. Da man endelig kom seg av gårde etter å ha søkt om disp fra støybegrensningen om natta så dogga ruta til kapteinen igjen og flyet ble utsatt til idag tidlig. Så gjenstår det å se om det er ett sjakktrekk å ha gått ett døgn uten søvn før man skal i tannlegestolen i Budapest.
Ha en doggfri en folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra OSL. Håper sas flytter sin fasttrack litt nærmere der crew/ansattsikkerhetskontrollen er nå for flyplassen har blitt tregere etter at den nye delen åpnet.
Avgang fra c-gates for første gang i dag. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God morgen fra Oslo - ikke noe spennende på agendaen denne tredje dagen i 2017. 1 måned til neste flytur. Er da noe å trøste seg med det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her har man en fridag til før arbeidsåret 2017 setter i gang. Akkurat 1 måned til neste flytur her også. Hvis ikke bookingfingeren plutselig jobber...
Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Siden jeg begynner året uten jobb, så blir det å jobbe med den saken. Da kan jeg jo ha på litt Tour de Ski i bakgrunnen, mens man uansett sitter å jobber. En tur på Sats, "sammen" med alle i mammaperm, er vel også greit å få unnagjort.
Billetter ned til Malaga i mai ble også booket, med Norwegian, med droppet 787 og flyr heller via BGO. Rett og slett da jeg ikke orker begynne ferien med fly som går 06:35 hvis jeg ikke må, da er det bedre med 10:40. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Mornings fra Bergen. Slapseføre i dag etter en dag med snø.
Er det rart man ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Våknet av melding fra Kjoser'n at flyet mitt til Vegas var 3,5 timer forsinket. Så bare å snu seg og sove mer.
Natta
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra charterturisten som tilbringer sine siste timer på reisemålet ved bassengkantan for å utnytte solen maksimalt. Idag skryter oppslag om 26 i vannet så nå må jeg nesten prøve bassenget.
Har allerede sjekket ut fra rommet, men de tilbyr kun ett courtesy room for dusj og det er ikke ledig før ettet at jeg skal være på gaten. Diners ser ikke ut til å ha dusj på lougen sin her. Verre er det at ifølge Ruter er det ingen transport ned fra Gardermoen etter at jeg har fått bagasjen litt over 2 i natt. Føler at dette kan bli en dyr/lang natt. Ha en god en alle som har sikret seg dusj og transport.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Jepp, og lagt seg i en polstret pose.
Lurer på hva slags balje vi får. Ser det er en cancelled in fra FLL. Dvs status "unknown", og at den skulle opereres av en Hi-Fly 330.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() Ellers god ettermiddag fra Lysaker. Her er jeg i gang med dag 1 som trainee. God stemning. ![]() Ha en fin tirsdag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() Greit kort turn-around de har planlagt da.
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God tur til de som skal reise, og god tirsdag til alle enten de er i lufta eller på bakken.
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. gleder meg til å høre hva Elefanten har å si i kveld ...
![]() Her i vestsørøst blir det nytt forsøk til Dynga. Deretter SC for å skru fra hverandre en seng, transportere den hit og så skru den sammen igjen. Tåka ligger tett men ingen nedbør. Ser det spås minusgrader og sne her fredag og lørdag. Kan bli en spennende flydag lørdag .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God eftan fra Skaun!
Du får ha en fin tur Fnate, send gjerne en liten rapport om hvordan "Dreamliner-opplevelsen" til DY er.. Ste-dattera mi kommer forresten med LN-LNA fra Bangkok nå, koselig liten 12 timersflight i eco. ![]() Ellers er det snøhelvete i Trondheimsområdet, og storm meldt til kvelden. Kan bli hyggelig! Skulle egentlig vært på vei til vegas selv til uka, men ser ut som det blir Malta i stedet for en hastetur. Avbooket billetten vestover, får se om vi får det til i Februar i stedet. Nyt dagen og fly forsiktig! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God morgen fra Vegas, må straks til flyplassen for retur hjem.
Litt vemodig dag da 737 overtar fra Dash 8 som flytypen jeg har flest turer med, den ledelsen kommer nok ikke tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
... litt klein start på 2017 med to dager hjemme fra jobb. Satser på at jeg stiller på startstreken i morgen tidlig. Så får det vise seg hvordan det er å jobbe i et firma som har navn etter en finsk kvinnehjerne. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Gosh darn... dette er jo krise. Hele den Norske delen av bransjen min har tydeligvis funnet ut at DY flyr direkte til Las Vegas.
Har gjemt meg innerst i et hjørne ved E2. Caps langt fremover, hette og stor øl som snart er tom. Åjåjåj... hvor skal dette ende? Dette skal vi aldri gjøre igjen. ![]() Disclaimer: Om det er noen som lurer, så vet jeg at det faktisk er jeg som er fullstendig idiot altså. Ikke alle de andre. Disclaimer 2: Det er noe jeg også forsøkte - og feilet - i å lære ex'en. At om du synes alle i hele verden er idioter, så kan det ihvertfall tenkes at det (for en gangs skyld) er du som tar feil.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra BKK | TriStar | Flyforum | 22 | 30-01-2015 15:38 |
God tirsdag fra BKK | Hypern | Flyforum | 28 | 06-08-2013 22:16 |
God morgen fra BKK | SQ 777 | Flyforum | 9 | 18-03-2013 01:57 |
God morgen fra BKK | Bizflyer | Flyforum | 18 | 18-06-2011 20:53 |