![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,566
|
![]() Quote:
Hvis det stemmer at det er Bombardier (noe jeg regner med Aftenposten ikke bare dikter opp), så må del vel være Q400. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,035
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,785
|
![]()
Braathens Regional i Sverige disponerer 5 ATR72 og 12 Saab 2000.
Lurer på om de vil bruke den Svenske modellen i Norge, med lokale virtuelle selskaper - operert av Braathens Regional (Norge?). Lokalpatriotisme skal ikke undervurderes - ref fotball. ![]() ATR passer vel best på korte hopp, mens Saab 2000 med sin høye hastighet godt kan fly lengre strekk. Og om nevnte 3-4 år så øker vel kapasiteten på Gardermoen.
__________________
Provinsbeboer og sterk motstander av sentralisering |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Anna Aero: analyse av det svenske markedet | SQ321 | Flyforum | 1 | 01-10-2015 18:00 |
Angriper det skandinaviske markedet fra øst | Desk pilot | Flyforum | 9 | 23-06-2010 02:40 |
Norwegian i det polske markedet - status? | Herlov | Flyforum | 1 | 06-07-2006 21:38 |
Boeing vil inn på RJ-markedet | Trety | Flyforum | 4 | 08-03-2006 16:01 |
Konsolidering på det Islandske markedet m.m | Blubird | Flyforum | 1 | 26-10-2004 19:00 |