![]() |
|
![]() |
#121 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Lillestrøm
Posts: 4,392
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,402
|
![]()
43000 for bringer deg over det meste annet som har ceiling på 41000 for. Dermed får du mindre restriksjoner.
Ellers er det nokså uungåelig med litt fosinkelse når man setter inn en 787 på en 737-slinge ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2007
Location: Oslo
Posts: 2,540
|
![]()
Ja, da har en fått testet dette som er en langdistanse revolusjon som Norwegian påstår at det er..
Grøss for noen fæle seter det var i Premium, det kan man trygt si ikke var gode - mulig dem blir bedre da dem har blitt brukt en periode. Slang ræva innom ett economy-sete, syns det faktisk var bedre. IFE var en stilig greie, selv om den slet litt med touch-responsen syns jeg. Og kunne liksom ikke ha musikken på alltid, selv om man "surfa rundt" ellers på skjermen f.eks om en så på 3D kartet. Kjøp via skjermen var det ikke, så ble BOB over Nordsjøen. Og skjermen er for liten etter min mening. Noen Norwegian-ansatte var med over til LGW med Kjos i spissen. Pluss journalist fra Dagbladet og noen andre medier så det ut til. Knipset bilder i hytt å gevær hvertfall. Besetningen sto av norsk-svensk crew for det meste hørs det ut til. Sjefsratter var flygesjef Hoås i Norwegian Long Haul.
__________________
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
Location: Stavanger
Posts: 1,956
|
![]()
Reiste du på fullflex eller Low fare?
Lurer på om en får velge seter i premium cabinen på innsjekk om en har Low fare billetter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2010
Location: OSL
Posts: 513
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2011
Location: noen NM fra ENSG
Posts: 104
|
![]() Quote:
![]()
__________________
Jan Tore Elvheim Last edited by LN-JTE; 05-07-2013 at 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
evig optimist
Join Date: Aug 2006
Location: Kolby gård
Posts: 1,551
|
![]()
venter spent på en mer utfyllende rapport, etter sigende flere forumfolk på london-turen i går.. Eller var det så dårlig at ingen gidder skrive om det? ;-)
__________________
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,402
|
![]()
Artig reportasje fra London-turen i Dagbladet ...
Quote:
Last edited by LN-MOW; 05-07-2013 at 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]() Quote:
Payload er noe man får betalt for å ta med (passasjerer, frakt), altså ikke drivstoff ![]() ID-pax, deadheadere osv teller vel også som payload. Last edited by Dag Viking; 05-07-2013 at 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Vadsø
Posts: 3,843
|
![]()
Jeg fikk ut Boardingkort tur/retur i går når jeg reiste. Dro ned med første DYflight og tilbake med 787'n (som sikkert noen har fått med seg via Facebook)
![]()
__________________
===================== Mine Bilder på Airpics.com Mine Bilder på Jetphotos.net Mine Bilder på Airliners.net ===================== Upcoming: |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,933
|
![]() Quote:
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Lillestrøm
Posts: 4,392
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Vadsø
Posts: 3,843
|
![]()
automaten
![]() ![]()
__________________
===================== Mine Bilder på Airpics.com Mine Bilder på Jetphotos.net Mine Bilder på Airliners.net ===================== Upcoming: |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,508
|
![]() Quote:
![]() Tenkte å ta en studietur på 787 jeg også etterhvert, enten til NCE eller LGW - trodde det kunne by på utfordringer mht. innsjekking på retur på samme fly, men høres jo ut som det ordner seg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2008
Location: Andenes/ANX
Posts: 92
|
![]()
Er det noe cargo med på disse "treningsrutene"?
__________________
2013: 20. Juni: ANX-OSL DY393 / 21. Juni: OSL-CPH SK455 CPH-EWR SK909 / 27. Juni EWR-OSL SK908 / 2. Juli OSL-ANX DY392 /15. August TRD-OSL SK375 / 18. August OSL-ANX DY392 |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
evig optimist
Join Date: Aug 2006
Location: Kolby gård
Posts: 1,551
|
![]()
hadde jeg ikke hatt ferie kunne jeg svart på det :-P Er vel sikkert noen andre som kan svare på det? Ellers kan jeg alltids finne det ut i morgen..
__________________
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
Location: Oslo
Posts: 611
|
![]()
Ikke noe cargo foreløpig.
Sjelden det er noe cargo med 737 på de rutene også. Av og til en drøss med Se og Hør til ALC/AGP. Men ikke noe særlig mer enn det. Men, med cargoselskap opprettet kan det jo hende det blir noe etterhvert. Om dere skal reise t/r samme dag og dere ikke får ut BP på kiosk/skranke - så ordner vi det i gaten i verstefall. Skal selv t/r LGW på søndag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]() Quote:
![]()
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jun 2010
Location: Ottestad
Posts: 552
|
![]() Quote:
På returen i går fikk jeg sitte i premium, og syntes at setene var gode til meg på 182cm. Enig i at eco setene er litt mykere, og har god korsryggstøtte, men satt romslig og godt i premuim. IFE er utmerket, og fungerer meget bra. Dog var det mange som ikke skjønte at leselyset skrus av og på via skjermen. Det beste med flyet er faktisk at jeg har ikke fått flysyken, i form av tette bihuler og tungt hode. Dette er verdt mye for meg. Hadde jeg flydd disse 4 timene i en 737 hadde jeg hatt tungt og vondt hode, og det var det ikke nå. Flyet er meget bra! Skal på ferie i dag, men skal få til en rapport, har mye bilder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
evig optimist
Join Date: Aug 2006
Location: Kolby gård
Posts: 1,551
|
![]()
flott, høres fint ut :-) skal selv ned til AGP den 16 og hjem den 18 for å teste, i Premium begge veier, så er litt spent på egen erfaring. Skal prøve å få tatt en hel del bilder og skrevet ned noen kloke eller mindre kloke ord i tr-delen..
__________________
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian Longhaul, ruter sommeren 2015 | EBGflyer | Flyforum | 0 | 02-09-2014 11:06 |
Europeiske dreamliner-ruter sommeren 2014 | hifiman | Flyforum | 32 | 06-07-2014 13:07 |
PIA legger ned flere ruter til Europa og starter samarbeid med Turkish Airlines | TC-JGY | Flyforum | 19 | 07-01-2011 09:45 |
65 prosent flere norske til USA denne sommeren | LN-RKF | Flyforum | 33 | 20-08-2008 21:50 |
Norwegian med nye ruter for sommeren 2006 | LN-HAT | Flyforum | 9 | 30-11-2005 05:58 |