![]() |
|
![]() |
#121 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Flyklapper
|
![]()
43000 for bringer deg over det meste annet som har ceiling på 41000 for. Dermed får du mindre restriksjoner.
Ellers er det nokså uungåelig med litt fosinkelse når man setter inn en 787 på en 737-slinge ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja, da har en fått testet dette som er en langdistanse revolusjon som Norwegian påstår at det er..
Grøss for noen fæle seter det var i Premium, det kan man trygt si ikke var gode - mulig dem blir bedre da dem har blitt brukt en periode. Slang ræva innom ett economy-sete, syns det faktisk var bedre. IFE var en stilig greie, selv om den slet litt med touch-responsen syns jeg. Og kunne liksom ikke ha musikken på alltid, selv om man "surfa rundt" ellers på skjermen f.eks om en så på 3D kartet. Kjøp via skjermen var det ikke, så ble BOB over Nordsjøen. Og skjermen er for liten etter min mening. Noen Norwegian-ansatte var med over til LGW med Kjos i spissen. Pluss journalist fra Dagbladet og noen andre medier så det ut til. Knipset bilder i hytt å gevær hvertfall. Besetningen sto av norsk-svensk crew for det meste hørs det ut til. Sjefsratter var flygesjef Hoås i Norwegian Long Haul.
![]() |
#124 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Reiste du på fullflex eller Low fare?
Lurer på om en får velge seter i premium cabinen på innsjekk om en har Low fare billetter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]()
Jan Tore Elvheim Last edited by LN-JTE; 05-07-2013 at 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
evig optimist
|
![]()
venter spent på en mer utfyllende rapport, etter sigende flere forumfolk på london-turen i går.. Eller var det så dårlig at ingen gidder skrive om det? ;-)
![]() |
#128 | |
Flyklapper
|
![]()
Artig reportasje fra London-turen i Dagbladet ...
Quote:
Last edited by LN-MOW; 05-07-2013 at 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Payload er noe man får betalt for å ta med (passasjerer, frakt), altså ikke drivstoff ![]() ID-pax, deadheadere osv teller vel også som payload. Last edited by Dag Viking; 05-07-2013 at 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
www.lch78.net
|
![]()
Jeg fikk ut Boardingkort tur/retur i går når jeg reiste. Dro ned med første DYflight og tilbake med 787'n (som sikkert noen har fått med seg via Facebook)
![]()
![]() |
#131 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#132 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
www.lch78.net
|
![]()
automaten
![]() ![]()
![]() |
#134 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Tenkte å ta en studietur på 787 jeg også etterhvert, enten til NCE eller LGW - trodde det kunne by på utfordringer mht. innsjekking på retur på samme fly, men høres jo ut som det ordner seg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noe cargo med på disse "treningsrutene"?
![]() |
#136 |
evig optimist
|
![]()
hadde jeg ikke hatt ferie kunne jeg svart på det :-P Er vel sikkert noen andre som kan svare på det? Ellers kan jeg alltids finne det ut i morgen..
![]() |
#137 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Ikke noe cargo foreløpig.
Sjelden det er noe cargo med 737 på de rutene også. Av og til en drøss med Se og Hør til ALC/AGP. Men ikke noe særlig mer enn det. Men, med cargoselskap opprettet kan det jo hende det blir noe etterhvert. Om dere skal reise t/r samme dag og dere ikke får ut BP på kiosk/skranke - så ordner vi det i gaten i verstefall. Skal selv t/r LGW på søndag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#139 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
På returen i går fikk jeg sitte i premium, og syntes at setene var gode til meg på 182cm. Enig i at eco setene er litt mykere, og har god korsryggstøtte, men satt romslig og godt i premuim. IFE er utmerket, og fungerer meget bra. Dog var det mange som ikke skjønte at leselyset skrus av og på via skjermen. Det beste med flyet er faktisk at jeg har ikke fått flysyken, i form av tette bihuler og tungt hode. Dette er verdt mye for meg. Hadde jeg flydd disse 4 timene i en 737 hadde jeg hatt tungt og vondt hode, og det var det ikke nå. Flyet er meget bra! Skal på ferie i dag, men skal få til en rapport, har mye bilder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
evig optimist
|
![]()
flott, høres fint ut :-) skal selv ned til AGP den 16 og hjem den 18 for å teste, i Premium begge veier, så er litt spent på egen erfaring. Skal prøve å få tatt en hel del bilder og skrevet ned noen kloke eller mindre kloke ord i tr-delen..
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian Longhaul, ruter sommeren 2015 | EBGflyer | Flyforum | 0 | 02-09-2014 11:06 |
Europeiske dreamliner-ruter sommeren 2014 | hifiman | Flyforum | 32 | 06-07-2014 13:07 |
PIA legger ned flere ruter til Europa og starter samarbeid med Turkish Airlines | TC-JGY | Flyforum | 19 | 07-01-2011 09:45 |
65 prosent flere norske til USA denne sommeren | LN-RKF | Flyforum | 33 | 20-08-2008 21:50 |
Norwegian med nye ruter for sommeren 2006 | LN-HAT | Flyforum | 9 | 30-11-2005 05:58 |