![]() |
|
![]() |
#81 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,163
|
![]() Quote:
![]() Noe ala f.eks OSL - BKK - SIN og retur? Eller tenker å bruke de på spesielle high density ruter i Europa? F.eks OSL-CPH eller OSL-LGW? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jun 2010
Location: Ottestad
Posts: 552
|
![]() Quote:
Kanariholmene og Dubai blir vel for langt, og maskina blir borte for lenge? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,163
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jun 2010
Location: Ottestad
Posts: 552
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,471
|
![]()
Tror nok det er noen år før man er der. Foreløpig vil nok 787'ene ha mer enn nok å gjøre på longhaul. Men på sikt vil de sikkert ha hull i rutetabellen som de kan fylle opp med en kortere rundtur. Men det er jo ikke noe nytt .. SAS gjorde jo det med 767 på tyngre Europaruter også. De hadde en periode to maskiner i 'full Europatrafikk' men har også variert dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2013
Location: OSL
Posts: 119
|
![]()
Er ikke korte flyturen mere Crew trening. Det er vel nye piloter som skal ha X antall takeoff og landinger for å bli sertifisert på flytypen. Langruter gir ikke mye trening og alt for lite antall takeoff og landinger for å få godkjenning på typen. Autopiloten er den som jobber mest. Hvem tar det tekniske? Ikke mange flyteknikere med 787 sertifikat her eller andre plasser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2010
Posts: 545
|
![]()
Flygingene i Europa er ren trening for crewet. Det er også samarbeid med Virgin for trening, så jeg antar de vil prøve å få til en del legs også? Ren gjetning fra min side, riktignok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,471
|
![]() Quote:
Linjesjekker er ikke så komplisert, og krever bare et kortere sertifiseringskurs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,508
|
![]()
EI-LNA går som planlagt som første ruteflyvning for DY/DU. Den flyr i morgen tidlig til Malaga som DY1800.
Vi har minst ett forummedlem ombord, så vi får håpe på rapport. Får håpe det går smertefritt og uten delay .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]()
Den har hatt motortesting idag og det virker til at den er überklar for å starte i jobb!
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Mar 2008
Location: Harstad
Posts: 2,682
|
![]()
Så på FB at en dame hadde fått seg en tur. Har de hatt gjester på motortesttur?
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
Location: Oslo
Posts: 611
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
evig optimist
Join Date: Aug 2006
Location: Kolby gård
Posts: 1,551
|
![]()
Får lage en oversikt over forumhoder som skal avgårde, når og hvor :-) se hvor mange som har benyttet seg av muligheten :-)
__________________
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,471
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
Location: Oslo
Posts: 611
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Lillestrøm
Posts: 4,394
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 588
|
![]()
Rekker du det da?.. En time transfer?
![]() ![]() Gikk med CDG-LHR-CDG i 2010 for min del da de fløy A380 på strekket.. Så hvorfor ikke hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2013
Posts: 105
|
![]()
Tar turen med Kjos' 788 til Alicante 29.7. Da skal det bli spennende å se...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2012
Location: London / Stockholm
Posts: 644
|
![]() Quote:
![]() For mange er 737=787 selv om det kan virke ubegripelig.
__________________
Businesstudent, BCN/OSL Gravity, thou art a heartless bitch. ~Sheldon Cooper
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian Longhaul, ruter sommeren 2015 | EBGflyer | Flyforum | 0 | 02-09-2014 11:06 |
Europeiske dreamliner-ruter sommeren 2014 | hifiman | Flyforum | 32 | 06-07-2014 13:07 |
PIA legger ned flere ruter til Europa og starter samarbeid med Turkish Airlines | TC-JGY | Flyforum | 19 | 07-01-2011 09:45 |
65 prosent flere norske til USA denne sommeren | LN-RKF | Flyforum | 33 | 20-08-2008 21:50 |
Norwegian med nye ruter for sommeren 2006 | LN-HAT | Flyforum | 9 | 30-11-2005 05:58 |