![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Goooood morgen Chicago. Over 20 grader kl 0430 lover bra. Paa vei til DC der det blir moeter i dag, i morgen er det aksjonaermoete i alle selskapene vaare, saa ikke noe beaching. Blue Duck Tavern i morgen kveld.
God helg |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Lyn og syke tordenskrall i Orkanger, for et show !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God ettellerannet fra Gaustad. Stod opp med helt feil fot idag, men det gjorde jeg igår og. Det fine med det er at jeg har en unnskyldning for all bitchingen min.
I kveld er det sommeravslutningsfest da alle ingeniørene på kontoret går ut i ferie, og dermed får vi endelig gjort noe i neste uke. Så begge parter skal feire, sannsynligvis lykkelig uvitende om hvorfor den andre parten feirer ![]() Ha en fjong en!
![]() |
#24 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag ettermiddag fra Ensjø!
Vært en tur ute i Lillestrøm i dag - og i fare for å fornærme forumets beboende der - det er jo egentlig ei lita bygd ![]() Siste arbeidsdag før det blir noen deilige uker med ferie. Starter med UA til SFO på mandag i biz, BRU-ORD-LAX-SFO. Gleder meg vilt! Ha en fin helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Buona sera fra SK 4438 som venter på sent innkommende transittpassasjerer.
Skal bli godt å komme hjem etter hektiske dager i Cork. Espen, det skrives Buon Giorno.... :beer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God kveld fra sofakroken i Arendal. I går og i dag har jeg kjørt totalt 700 km rundt i Aust-Agder og Telemark. Besøket fra Amerika må jo få sett noe av det Norge har å by på
![]() ![]()
![]() |
#27 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld fra Florø!
Nå er det drittvær her ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da var man komt hjem til stavanger etter en kjapp natt i London på en shoppingtur. Flighten hjem pusher meg nå også for første gang over gullgrensen så vil nok snart få et oppgradert EB kort
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |