![]() |
|
![]() |
#621 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#622 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#623 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kjedelig. Men jeg velger alltid sete ved bestilling, og sjekker ikke inn på nett hvis jeg ikke vet at ankomst flyplassen er tett opptil stenging av innsjekk/bagdrop. Ser at siste mnd har jeg som regel fått både mld og sms 22 timer før avgang, bortsett fra et par tilfeller da jeg har fått 21 timer og 53 minutter på forhånd i stedet.
|
![]() |
![]() |
#625 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#626 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Litt utenfor, men fant ingen andre steder jeg kunne legge dette. Er det noen sider som har bilder av aktuelle menyer for SAS C til EWR?
|
![]() |
![]() |
#627 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ombord SK4095 nå, etter mye om og men kommet meg på nett.
Innenriks er dette en soleklar forbedring. Ikke mange setene ledig, men vi fikk for første gang midtsetet ledig. 4 rader med Plus denne søndagskvelden, kun to midtseter ledig, Recaroen til SAS er mye bedre enn LH sine. Flyvertinnen forsøkte igjen å pushe en rett i Plus, denne gangen hønesandwich. Wrapen er det beste, så jeg ba om to sånne. Fredag på vei oppover var det ingen seter ledig ombord, så trangt på den -700en vi hadde da. 11 rader med Plus. Treg service, de ble nesten ikke ferdig med å servere alle. Så selv om Europaproduktet er en kraftig forverring for både Extra og business, er produktet innenriks mye bedre siden det var 100% bob tidligere, med midtsetet ledig blir dette virkelig en hyggelig tur. Minner mye om Best og Back og mange kommenterer om dette ombord ![]() Men når en kar som bor i USA allerede er lei av maten etter 5 flighter, synes jeg synd på en stakkars Scandinavian Road warrior Last edited by Tommy777; 23-06-2013 at 21:18. |
![]() |
![]() |
#628 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#629 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror du er inne på noe her ja... mange som kommer til å ha menyen langt opp i halsen etter noen uker på veien. Får håpe og tro at det blir variasjon etter hvert.
|
![]() |
![]() |
#630 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#631 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bare for å få bekrefet noe som sikkert står et eller annet sted i tråden: En SAS Plus-billett (altså ikke SAS Plus Full Flex) er fullt kansellerbar og refunderbar? At det ikke er noen forskjell på SAS Plus og Plus Full Flex på det området?
|
![]() |
![]() |
#632 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
#633 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg sjekket en reise Oslo-Manchester, og Plus koster en vei 1931,- og Plus Full Flex koster 4431,-. Plus kan uansett bookes om og refunderes, og man må evt betale hvis ikke opprinnelig bookingklasse er ledig. Hvem i all verden kjøper Plus Ful Flex da med et påslag på 2500,-?
|
![]() |
![]() |
#634 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Hvorfor har de ikke bare en klasse som heter plus, var ikke det litt av grunnen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#636 |
Amatør
|
![]()
Er servicetypen vi får med SAS Plus akkurat den samme hos Blue1 i det som var Business der tidligere?
|
![]() |
![]() |
#637 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg ser at SAS selger H-klasse på LH-codeshare som SAS Plus. Dette er selvsagt helt uproblematisk mht. service ombord, ettersom SAS Plus og Lufthansa Economy Class er omtrent likt, men SAS markedsfører jo en rekke bakketjeneste som Fast Track, lounge m.m. i SAS Plus. Får man virkelig dette med Plus-billett på LH-codeshare Economy (når man er statusløs)?
|
![]() |
![]() |
#638 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Første opplevelse i Plus innen Skandinavia på SK874.
Veldig greit med fasttrack i secureity. Brukte vel mer tid på å fortelle at joda, jeg skal ta opp PC'n og nei, jeg har ikke tenkt til å legge sekken min oppå den i samme boks, enn på selve kontrollen... Loungen var rolig og med god plass. Vurderte å kikke inn til gullfolket, men syntes livet egentlig var helt fint der foran. Hadde valgt 6D, men ble tildelt 4E. Smekkfull flight ifølge CC. Mr. 4D og undertegnende hadde flaks og fikk Mr. No Show på 4E, ellers ingen ledige midtseter i Plus såvidt jeg kunne se. Sandwich og rødvin fungerte helt fint, men dette får man jo, som nevnt utallige ganger, på eco hos andre. Konklusjon: Fett på bakken, magert i lufta.
#639 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#640 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Last edited by TOS; 26-06-2013 at 08:27. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skulle SAS lease B739ER? (splittet fra ''SAS og Leasede A320/737 (og andre nye fly)) | Trdfly | Flyforum | 11 | 07-03-2012 22:58 |
SAS nye strategi - SAS - 4EXCELLENCE | sail4fun | Flyforum | 182 | 17-02-2012 16:20 |
SAS lanserer mobilselskab | Jan | Flyforum | 4 | 01-04-2008 10:23 |