![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
God ettermiddag godtfolk!
Jeg trenger hjelp av oraklene der ute til å finne 2 stk billetter til DPS (Bali), den 24. Juni med retur OSL 29. Juni. Budsjettet mitt er ca kr 30.000 pr. pers. Ruten bør være så kort som mulig, og ikke uforholdsmessig lange transfertider. Jeg ønsker å holde meg til Star Alliance, dersom det er gjennomførbart. Datoen nærmer seg med stormskritt, så jeg håper å få bestillt billettene i løpet av et par dager. Eric |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
Både Qatar og Thai skal ha ca 30.000 for reisen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Herlig "langhelg"
![]() Tror jeg definitivt hadde valgt Thai med ett stopp. Tror Orkide eller Wikstroem skal klare billetter til under 30k |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Eg finn Thai Airways til 31.300 pr pers, med avreise OSL 14.15 og ankomst DPS 14.30 neste dag (18:15 reisetid), og retur DPS 16.20 med ankomst OSL 07.25 neste dag (21:05 reisetid). Dette er på http://www.thaiairways.no/
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Du sparer ganske mye med Qatar ved å ta utreisen en dag tidligere eller senere. Finner 23/06-29/06 til 25 997. Ca 21 timer på utreisen, med 3 timer transfer i Doha. Hjemreisen er litt verre, med 25 timer og DPS-DOH-CPH-OSL.
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Den Thai rutingen ser ikke så værst ut! Tusen takk!
Tror dere det er mulig å presse reisetiden enda lengre ned? Jeg sjekket ikke selv direkte med Thai, men jeg ringte 05400 og snakket med en agent som sa at alt var fullt, selv på økonomi, via både Bangkok og Singapore. Det svaret tok jeg for god fisk, og hoppet over å sjekke Thai osv. Tydeligvis så stemmer da ikke dette, at alt er fullt, hadetbra.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Så var det dette med bonusprogram da, men klart det, i nøden spiser selv fanden fluer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
SIN-DPS, BKK-DPS, KUL-DPS blir dessverre dyrt i C...
Hva med følgende: OSL-ZRH-BKK-ZRH-OSL LX C + OS C, ca 16600kr pr pers BKK-DPS-BKK TG Y, ca 3300kr pr pers Totalt ca 20000kr pr pers OSL-BKK-SIN-BKK-OSL TG C, ca 25000kr pr pers SIN-DPS-SIN SQ C, ca 6000kr pr pers Totalt ca 31000kr pr pers Hadde muligens valgt det øverste alternativet, og tatt en ny tur til f.eks BKK i C senere med det jeg sparte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser den, men det er jo greit å vite hvilke alternativer man har. Qatar kan krediteres til US Airways. Det er sikkert ikke statusgivende, så det hjelper kanskje ikke så mye - men det er i hvert fall ikke miles som forsvinner ut i det store intet.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Andre festlige alternativer:
OSL-MUC-OSL SK/LH Y, ca 4100kr pr pers MUC-MCT-KUL-MCT-MUC WY C, ca 15000kr pr pers (dette er omtrent som F) KUL-DPS-KUL MH C, ca 4700kr pr pers Totalt ca 23800kr pr pers |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Blir ikke disse andre alternativene separate billetter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
Jeg booker billetter nå, var det slik at forumet fikk noen slanter om man fulgte en link?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flysitter
|
![]()
Bruk Widerøe logoen oppe til høyre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Newcomer
|
![]()
Er det vanlig at verken SAS eller Widerøe ser ledige billetter i systemene sine? De dukker jo opp på Thai sin side?? Jeg hadde noen spørsmål i tillegg, så ville helst ikke booke på nettet, men faktisk få litt menneskelig hjelp...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ser at nime foreslår en rute med Omanair (WY), ta gjerne en titt på denne trip reporten her før du bestemmer deg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Newcomer
|
![]()
Da fikk jeg ikke booket noe som helst, hverken hos Widerøe eller SAS. Deres datasystem ville ikke kommunisere med Thai sitt. Det var visstnok feilmeldt, og skulle kanskje ordne seg "snart".
Vi får se om det fungerer i morgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
QR har 2 stopp, men en business-klasse som er mye bedre. Mat og drikke er på nivå med Thai sin 1.kl.
For en så kort ferie er det kanskje greit med 1 stopp, men er reisen en viktig del av ferien så vinner Qatar. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Billetter til Bali | afb | Reiseforum | 10 | 17-01-2011 08:36 |
KLM tilbake til Bali | OSLansatt | Flyforum | 0 | 03-10-2009 14:37 |
Billetter til Bali ! | Tertit54 | Reiseforum | 11 | 11-09-2009 19:14 |