![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En kamerat kom ned til BKK her om dagen med DY/DU og Jeg får quote han: "dette var helt greit og har flydd med andre som har hatt litt trøbbel selv om de ikke er nystartet"
Han fins ikke interessert i luftfart, vet knapt hvilket selskap han reiser med og tenkte kun på hva som passet han der og da iom at han bestillte kun etpar uker i forveien. Kom kun med håndbagasje forøvrig. Han ante ikke noe om at Norwegian faktisk egentlig skulle ha fløyet Dreamliner og jeg tipper det er flere som han der ute en det er her inne på dette forumet. Jeg aner ikke hva el om han spiste men dette er noe som kan gjøres både før og etter et leg. Personlig er jeg ikke spes interessert i flymat og kjøper gjerne med en baguett el 2 ombord el bare legger meg til å sove. Beste flymat(og jeg flyr endel på dyre billetter) fikk jeg med QR fra DOH til BKK og det var en enkel og spicey wrapp med en serviett. Fløy da eco. Tror Norwegian langhaul blir en hit trass i at få el ingen har lykkes hittil. Tidene er i endring og deres timing tror jeg er god. De tjener nok penger på dette også skal vi se.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |