![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gjorde mitt beste for å veie opp for det med to glass champagne, et glass for kald rødvin, en kaffe og en Gin Tonic på CPH - ZRH (dvs godt under to timer).
![]() Du skal ikke se bort fra det. Men lover ingenting, kan ikke risikere å ta en Robbie og love mer enn jeg kan holde. ![]() Swiss var forresten strålende!
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 04-05-2013 at 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Hoi fra Stav... jeg mener Bryne selvfølgelig. Det må være været utenfor som minner om været i min gamle hjemby. Så her holder man seg inne i "finværet" og kjenner at bookingfingeren har abstinenser. Martin har skylda. Men her er vi ikke helt klare for å booke ferie enda... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det sørlandske!
Her har man vært på dugnad i borettslaget, og som formann hadde jeg tatt på meg jobben med å være grillsjef. En hver dugnad bør avsluttes med noe god mat og drikke. Så her ble det grillet koteletter, grillspyd, burgere og pølser, sammen med grønn salat og potetsalat. Det ble great success! Heldigvis. Nå har man falt sammen hjemme og venter på at øllene i kjøleskapet skal bli kalde nok til å drikkes. Ingen planer her annet enn å slappe av. Vodka er for barn og alkoholikere! Jägermeister eller cognac derimot ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Her har det gått i ExPhil, da man har eksamen i det på tirsdag. Motivasjonen varierer mellom "hm, interessant, dette må jeg lese mer om" og "lurer på hva de nøyaktige årsakene og konsekvensene er om jeg hopper ut av vinduet".
Jaja, lys i enden av tunnellen, altså, kjøleskapet i dette tilfellet hvor man har et par øl stående. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Flyklapper
|
![]()
Glad jeg bor et sted hvor man tror 'dugnad' er et ugress ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
He he, straffen for å gå på Blindern, og et argument i seg selv for å velge noe annet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Sikker på at det ikke er det også?
![]() |
#30 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det finnes dugnad og "dugnad", med 5-6 pils innabords blir det ganske koselig stemning blant naboene her siden de heller ikke spytter i glasset.
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Nå bærer det ut igjen for å tusle i gamlebyen i Zürich, kanskje det blir en styrepils underveis. Skål! PS! Gi meg gjerne en (ærlig) tilbakemelding hvis det blir for mye av turen min i god morgen-trådene. Føler selv at jeg skriver for lite for en live-rapport (og tar bilder med kompaktkamera, så får ikke lastet opp underveis), men kanskje for mye for god morgen-trådene? Så gi beskjed her eller på PM hvis det er overkill.
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Sånn for morro skyld ser det ut som om jeg og kokeplatene her har et heller kjølig forhold. Varme blir de ikke og da blir det litt vanskelig å steke ting i stekepanne...
Hadde nå lissom ikke lyst på pizza idag heller da, men det ser ut som om det må til. Stekeovnen virker nemlig perfekt. Noen av de andre som bor på bruket her er like fraværende som varmen på kokeplatene så ikke hjelp der å få. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra LAS. Venter på BA274 til LHR og deretter BA760 til BGO. Har ikke tatt plassen til Fnate denne gangen (om ikke BA vil det anderledes igjen), men skal ha 64A i stedet for. Soving blir pri 1, 2 og 3 på denne turen. Kjenner kroppen er kraftig sliten nå, så det skal bli godt å komme hjem igjen, om ikke annet enn for 11 timer før turen atter går til Narvik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen! | TriStar | Flyforum | 17 | 11-03-2018 05:07 |
God lørdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 24-07-2016 03:14 |
God Lørdag Morgen | OSL-MRU | Flyforum | 23 | 23-01-2010 22:52 |