![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig god morgen fra Oslo!
Er litt tidlig, JA! Men jeg skal sove nå, og jeg har 0 minuter å bruke i morgen tidlig på for å si hei til dere folkens! Derfor sier jeg det nå ![]() Ha en strålende dag alle sammen!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra OSL. Stille nattvakt, begge brannstasjonene har sluppet unna utrykning og håper de neste to nettene blir like rolige. Nå er det bare å logge på avløseren som er på plass 0645. Moccamasteren gjør jobben så vi får i oss en skvett koffein før hjemturen. SAS-Flybussen er som sagt alltid ontime så jeg er hjemme på rutetid. Ha en fortreffelig helg rundt om på Moder Jord.
![]() |
#3 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Rrrrrriktig god morgen fra Tornado-forblåste Florida. Nord-Florida har hatt et par-tre-fire-fem tornadoer i løpet av de to siste døgn. Nå har det roet seg. Det var litt av et uvær som gikk forbi Jacksonville i 11-12 tiden torsdag formiddag! Da legger man seg; klokken er 00:33 ved KNIP / KVQQ
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Son. Blir en lang dag men man klager da ikke over at man har en jobb. Blir nok en tur ut med Fiat 500' n også - en sjarmør bygget for idylliske Son med trange gater. Ha en flott lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Og her i Seattle sitter vi tyve mann og hygger oss på Anthony's At The Waterfront...
SKÅL kosmonauter!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bergen! Blir en herlig arbeidsdag, fly BGO-SVG-BGO så kan man gå hjem og legge seg igjen! Herlig!
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. Her er man tidlig oppe i dag, og skulle egentlig kose seg med avis og frokost. Ulempen er at jeg har fått levert feil avis i dag, og det blir ikke det samme. Den har også slengt foran døra og ikke i postkassa. Slik blir det våt og rotete avis av siden den da ble liggende ute i snø og vind.
Ha en en bedre dag rundtom.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lovisenberg. Endelig fikk man sove godt en natt, nå har jeg roligere naboer. Straks frokost, som i motsetning til middagene er ganske bra. Er vel utenfor murene på mandagen, ser det ut til. God lørdag!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Trondheim - sola er i ferd med å stå opp, og det er 10 kalde ute.er ut til å bli en fin dag!
Og til dere der borte i Seattle: hvis dere fremdeles er i gang, så ta gjerne en Arrogant Bastard for meg (misunner dere ikke i det hele tatt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Fullt av lördagstraditioner idag innan det blir dags för bowling ikväll. Ha en fin dag. Här skiner solen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag. Grått ute, men med kaffe (svært god) i koppen går jo alt så meget bedre. Dagen er egentlig belagt med viktig arbeid, men jeg tar det pent og pyntelig. En tur i butikken blir det også, tenker det blir torsk til middag....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger!
Nettopp våknet, kaffen er øyeblikk klar og forum må leses før man gjør ingenting ![]() Unger er på overnatting hele helgen og kjerringa er heller ikke hjemme nå. Dette kalles stillhet! Vel, ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#14 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Her blei det også seint ut av senga. "Frokost" og kaffi er på plass, og dagen byr på å sjå på nokre bustad-objekter i dagslys, før visning i neste veke. Grått lys over byen, eit svakt skylag dekker sola, så det er ikkje strålandes, men brukbart ver. Ha ein fin laurdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Etter jobbing til langt utpå natta, ble det soving til nå i dag. Nå venter indretjeneste før jeg er klar for litt
![]() Jeg er fortsatt for at helgen utvides til 4 dager!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Har vært noen hektiske dager i det siste, men er nettopp kommet hjem fra IAD. Nå blir det å slappe av med post og aviser som har hopet seg opp mens jeg har vært borte. Kylling Stroganoff står på middagsseddelen. En cognac før tidlig sengetid skulle jeg også anta. I mellomtiden rusler og går vaskemaskinen i vaskerommet. Ha en fin kveld.
![]() |
#17 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Da starter pakkingen, shorts, pass og visakort. Kanskje jeg skulle ta med 2 shortser i tilfelle det blir kaldt på kveldene? Drar til Tenerife i morgen tidlig. Ønsker alle forummedlemmer en riktig god neste uke
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Med kveldstemp's på 15-17 grader i TFS skal man ikke se bort ifra at du må på med langbuksa, jeg tenkte (just to be safe) og dra til DXB 24FEB - der er det ihvertfall muligheter for tropenetter
![]() Det er ingen god morgen, forkjølelsen har satt sitt skikkelige inntog og det har gått med masse 1mg paracet og halspastiller siste dagene, føler at fom her kan det kun gå én vei ![]() T- 31 dager til avreise.
![]() |
#19 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Seattle, da er det straks avreise fra hotellet og vi setter kursen mot Houston paa CO166.
Gaarsdagen var helt raa. Og tror vi kan si at alle koser seg. Ha en fin dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Seattle...naa venter transporten til SEA for avreise mot Houston
|
![]() |