![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vi skal også bo på Radisson Blu Aqua, er det "OK" beliggenhet der eller? Vi kommer sikkert til å stikke innom de nevnte plasser...
Takk for tipsene. Har selv bodd i Michigan og Ohio, har aldri opplevd at USa Levi's er dårligere enn Norske Levis..
![]() |
#102 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tilnærmet perfekt beliggenhet. 5 min. gange til det meste. Men det blir litt trasking på byferie og vi kjøpte tre-dagers kort med trolley- og dobbeltdecker til 17 dollar.
![]() |
#103 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#104 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er det mere enn selve Chicago man bør få med seg om man først er i regionen? Har blitt tipset om å ta meg en tur innom Milwaukee. Var det et godt tips?
![]() |
#105 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Helgeturekstremist
|
![]()
OK, skal stramme opp tipseren litt.
Detroit blir litt langt unna, men finnes det noe annet nærmere Chicago som er verdt å få med seg?
![]() |
#107 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kanskje Madison, WI. Hyggelig sted, universitetsby med mye liv. Du maa nesten leie bil for aa komme deg dit. Jeg har vaert der en del helger. Mange interessante konserter.
Er dog ikke sikker paa om jeg hadde giddet det for aa vaere helt aerlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Skal 3 netter til Chicago midt i Juli sammen med opphavet. Det blir litt rundtitting, og så har vi masse familie i Oak Park. Moderen er klar for litt byfølelse.
Har booket på Westin Michigan Av. Er det kurrant eller bør jeg endre? Vet det er midt i "krisegryta" men de er i byen for første gang... Mener å huske at jeg har spsit en kurrant biff der men da var jeg høy på GT så det fremstår noe vagt.
![]() |
#109 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Dobbeltside om Andersonville i Aftenposten papir i dag, turist-/reisefokus
![]() |
#110 |
BA Gold, HH Gold
|
![]()
Milwaukee is interesting for 24 hrs. The Harley-Davidson museum is worth a visit and plenty of local brews to try at some of good quality restaurants. 24 hrs is probably more than enough time though.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Lufthansas tilbud på 3.795 ertet meg opp i går, selvfølgelig til kjøpe UAs alltid lavere matchende pris på 3.536 neste mars.
Siden det ekte Hilton gullet gjelder ut mars tenkte jeg på et hotell nærmest handlegata, og det er en drøss av dem i Hiltonfamilien...men har null peiling på de forskjellige. Fruen kan gata , så slippe henne løs mens jeg finner på noe annet...Men hvilket ?? OG senere steak på Gibson.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
I tillegg har jo United elendig service ombord.
![]() |
![]() |
#113 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det er også det mellomlegget på 250kr som Raidar ikke vil betale, spesielt så tregt immigartion i USA er nå om dagen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Husk at UAs tilbudsklasse (K) gir 100% poengopptjening, mens LHs K-klasse gir 25%. Så får det være opp til den enkelte hvor mye det påvirker valget.
![]() |
#115 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
For meg er viktigst Economy Plus med 37" over dammen, mot LH sine 31".
Dessuten LH 0 poeng på MP , mens jeg får 100% plus 75% for Plat. Meget enkelt valg. EWR går nesten alltid raskt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da blir det en liten tur til Chicago til uken. Hva anbefales? Prisene er ca den samme.
Sofitel Water Tower, Hyatt Chicago eller et av Hilton hotellene? Hilton Chicago Hilton Chicago Mag Mile Suites Hilton Drake hotel Evt hvilket område på HOTWIRE bør jeg booke hotell i? Sentrum/Millenium Park/Grant Park, Mag Mile/River North/ eller Mag Mile North/Water Front ?? Takk for alle tips! ![]() Last edited by LN-JAV; 08-08-2013 at 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Mulig Tommy777 vil arrestere meg nå (igjen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk flappflapp.
![]() Kanskje Tommy kommer med noen tips å innen jeg bestiller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Bodde på Sofitel Water Tower sist høst og var veldig fornøyd. Nytt og freshet, og mer Europeisk i design enn den mer klassiske amerikanske hotellstiøen med tunge møbler i stil mer mot det harry som sikkert var moderne i 1990
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Chicago vs New York | owj1310 | Reiseforum | 5 | 07-11-2012 20:36 |
Stavanger - København - Chicago - Omaha - Chicago - London | Flybird | TripReports | 17 | 28-09-2010 21:14 |
Bergen-Oslo-Stockholm-Chicago-San Francisco-Denver-Chicago-Stockholm-Oslo | FlightDeck | TripReports | 30 | 26-12-2008 14:55 |
Chicago t/r i C-klasse | Eriksan | TripReports | 19 | 15-06-2007 19:38 |
Chicago | Christian | Flyforum | 2 | 20-12-2004 18:40 |