Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 24-04-2013, 18:24   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,053
BA Med BA til India

Rapporten kommer litt stykkevis og delt for å advare først som sist, men så lenger man er raskere med å fullføre en deluxen så går det vel greit.

Uansett så var visstnok mitt nærvær krevet i India. Nærmere bestemt i Pune, så da var det ingen annen muligehet enn å komme seg dit. Foreløpig kvallifiserer jeg bare til economy extra, og kombinert med rutetabell og farge på kortet, samt at vi har en relativt god avtale med BA til Mumbai, gjorde at valget falt på dem OSL-LHR-BOM, også bil det siste stykket til Pune.

Old fashion bestilling med telefon til reisebyrå ni dager før avreise for reservasjon, også bekreftelse per telefon seks dager før.

En miks av 319/320 på OSL-LHR og 777-200ER LHR-BOM. Her bruker BA en miks av 777-300ER og 747-400 om vinteren, mens det i sommerhalvåret benyttes 777-200ER på deres to daglige LHR-BOM. Og etter statistikken å dømme går det stort dett med G-VIIx serien, som er BA sin første batch med 777-200ER, som vel er levert mellom 1997 og 1999, og spenneningen bestod da i om jeg fikk gammel eller ny WT? Eller om man også klarte å oppgradere

Uansett er det relativt premiumtunge fly med bare 224 seter, med 14F, 48C, 40Y+ og 122 economy, så ikke akkurat noen Kjosliner

__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006

Last edited by Someone; 24-04-2013 at 19:20.
Someone is online now   Reply With Quote
Old 24-04-2013, 18:49   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,053
Default Med BA til India

Hadde tydeligvis gjort noe riktig, siden jeg fikk kona til å kjøre meg til OSL. Ikke mye kø i innsjekk og med en person foran meg i Biz-skranken til det ikke lange tiden å levere fra meg koffert og få boarding card skrevet ut. Ja, jeg valgte å sende bagasje siden jeg ikke gadd drasse rundt på travelproen på diverse flyplasser, samt min firehjuling av en Samsonite er utrolig "lettkjørt"

Relativt rask gjennom security, en liten pitstopp i taxfree før jeg befant meg i OSL lounge


Droppet vaksiner, men greit med litt forebyggende for å unngå "Dehli-belly" for det


Go to gate begynte å mase unødvendig tidlig, og så ingen grunn til å sitte på non-Schengen allerede en time før avgang og tvinne tommeltotter. Dog fikk jeg plutselig litt dårligere tid enn beregnet da jeg plutselig traff noen kjente og ble stående å prate slik at det ble ropt final boarding akkurat i det jeg var gjennom security
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366821952.147230.jpg
Views:	3255
Size:	80.5 KB
ID:	34297   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366821973.069791.jpg
Views:	3278
Size:	97.9 KB
ID:	34298  
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 24-04-2013, 19:02   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,053
Default Med BA til India

Boarding på BA767 på gate 51 skjedde i parallell med SAS sin tilsvarende LHR avgang på 53, og som nest sist kunne jeg gå ombord i G-EUPW, en A319 levert til BA i mars 2001.

Tre rader C med tre personer og ganske rundt 85% fullt i Y denne søndags ettermiddagen. Men hadde ledig midtsete ved siden av meg så var fornøyd. Benplassen på sete 8F var godkjent, selv om jeg foretrekker tynnere seter for bedre benplass, siden rumpa tåler slikt


Opp i luften fra 19L og etterhvert kom serveringen i form av wraps, som en øl passer god til


Ellers lite og rapportere og nøyde oss med en snau strafferunde over London.

Ankom ca 10 min før rutetid og parkerte på sydenden av T5 ved siden av enn lik maskin


Ulempen med transfer i UK er en ekstra dokumentsjekk og sikkerhetskontroll, og selv om det ikke var mange foran meg ble jeg henvist til en kø full av franske pensjonister, som brukte uhorvelig lang tid på å komme seg gjennom
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366822720.550166.jpg
Views:	3242
Size:	65.6 KB
ID:	34299   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366822783.677130.jpg
Views:	3219
Size:	72.2 KB
ID:	34300   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366822893.097820.jpg
Views:	3224
Size:	65.2 KB
ID:	34301  
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 24-04-2013, 19:09   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,053
Default Med BA til India

En rulletrapp ned, en rulletrapp opp, forbi skranken til Concordrommet (uhørt at de ikke slapp inn styreformannen i Flyprat.....vet de ikke hvem jeg er), opp en rulletrapp til, forbi noen hester med lampeskjerm på hodet og vips så var man i storkantina: BA galleries South.

Her var det hevdet det fantes is, men denne hadde BA gjemt godt, men etter litt eksperthjelp fra de BA-frelste her på forumet fant jeg det aller helligste


Ellers var det en flott lounge, bra utvalgt av drikke, men som elefanter og andre skapninger har poengtert: Maten er ikke helt på topp. Pasta som er kokt i to timer er kanskje ikke en høydare. Men alt i alt et bra kantine

Forresten var Statoil representert på T5, og hadde tydeligvis sponset strømuttak i områdene for almuen
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366823212.589584.jpg
Views:	1804
Size:	79.6 KB
ID:	34302   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366823371.073758.jpg
Views:	1781
Size:	63.5 KB
ID:	34303  
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 24-04-2013, 19:58   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,053
Default Med BA til India

Etterhvert ble gaten offentlingjort på skjermen og B46 innebar en tur med toget til B-piren, hvilken også betydde et raskt besøk i loungen det.

Ble etterhvert boarding og var gaten stod G-VIIN (levert 1998) klar for BA199 til Mumbai. Aner ikke med F da jeg ble sendt til høyre da jeg kom inn døren, men tilsynelatende relativt fullt i C, halvfullt i Y+ og tipper rundt 85% fullt i economy.

Var den nye oppdaterte World Traveller Plus som virker relativt fersk, og syntes alt i alt den ga et ganske elegant inntrykk, da jeg også er av typen som liker enkelt og ren design


Hadde en toseter for meg selv her på rad 23 ved vindusrekka og kunne konstatere at knyttnevetesten lett ble bestått


Pushback på tid og ble også annonsert beregnet landig før rutetid
Først var det klart for en omgang med innsektsspray før avgang. Den var visstnok "non-poisonous", selv om jeg ikke helt skjønte hvordan de skulle drepe ulumskhetene da? Og burde ikke det vært gjort ved ankomst eller er det virkelig så mye Malariamygg i april i London?

Men opp i luften kom vi og kunne sette kursen mot BOM

Veldig bra AVOD, av typen "nesten for mye å velge mellom" og benyttet sjansen til å omsider få med meg siste Bondfilmen: Skyfall


I travelalerten jeg fikk før avreise ble det advart mot Malaria (blant mange andre gøyalt snacks) så tok litt påfyll kinin for å være på den sikre siden


På WT+ får man restene etter Club har spist, men siden det kun var vegetarretten igjen gikk jeg heller for kyllingen fra Y


Så et par melatonin så det ble noen timer på øyet, før det var tid for frokost etterhvert som vi nærmet oss BOM


Lenge siden siste vingevask?


Slummen rundt flyplassen


Air India sin flåte av parkerte Lateliners
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366825667.471917.jpg
Views:	1766
Size:	61.9 KB
ID:	34307   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366825733.541900.jpg
Views:	1757
Size:	70.4 KB
ID:	34308   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366826010.553482.jpg
Views:	1744
Size:	60.7 KB
ID:	34309   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366826106.321661.jpg
Views:	1753
Size:	72.0 KB
ID:	34310   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366826179.616593.jpg
Views:	1760
Size:	69.3 KB
ID:	34311  

Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366826242.425125.jpg
Views:	1742
Size:	65.0 KB
ID:	34312   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366826267.091948.jpg
Views:	1770
Size:	50.2 KB
ID:	34313   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366826287.173876.jpg
Views:	1757
Size:	53.2 KB
ID:	34314   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1366826329.012655.jpg
Views:	2724
Size:	50.8 KB
ID:	34315  
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 24-04-2013, 20:12   #6
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,648
Default Re: Med BA til India

Bra så langt

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
På WT+ får man restene etter Club har spist, men siden det kun var vegetarretten igjen gikk jeg heller for kyllingen fra Y
Ikke helt riktig. Hovedrettene er de samme som to av alternativene i CW, men det lastet egen WT+-catering.
Martin is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2013, 20:16   #7
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,156
Default

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Ikke helt riktig. Hovedrettene er de samme som to av alternativene i CW, men det lastet egen WT+-catering.
Rett skal være rett.

Men takk for en fin rapport så langt. Hadde vært gøy å prøvd BA på longhaul en gang. Men Tiger, er det standard øl-alternativ ombord hos BA?

Hilsen lettere øl-entusiast.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2013, 20:22   #8
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,053
Default Med BA til India

Quote:
Originally Posted by Martin

Ikke helt riktig. Hovedrettene er de samme som to av alternativene i CW, men det lastet egen WT+-catering.
Var det jeg mente


Quote:
Originally Posted by Twin Otter View Post
Men Tiger, er det standard øl-alternativ ombord hos BA?
Om det et standard vet jeg ikke, men kunne velge mellom Tiger og Heineken ihvertfall
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 24-04-2013, 20:42   #9
petter380
Powder hound
 
petter380's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Litt overalt
Posts: 1,993
Default Re: Med BA til India

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Om det et standard vet jeg ikke, men kunne velge mellom Tiger og Heineken ihvertfall
Tiger ble kjøpt opp av Heineken - kan ha noe med det å gjøre. De hadde det da jeg fløy i mars med BA. Tiger er terrific! (bodd i Singapore )

Flott rapport så langt, og som bildet ditt av vingen viser er ikke alle BA fly like hvite som de kanskje burde vært...
__________________
Siden 2005
petter380 is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2013, 20:44   #10
Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
Default Re: Med BA til India

Quote:
Originally Posted by petter380 View Post
Flott rapport så langt, og som bildet ditt av vingen viser er ikke alle BA fly like hvite som de kanskje burde vært...
I følge enkelte er det et tegn på dårlig vedlikehold
Flott rapport, og spesielt interessant siden jeg vuderer Avioskarusellen.
__________________
Siden 01.01.2009
Dag Viking is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2013, 23:42   #11
Trdfly
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Trdfly's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 7,554
Default Re: Med BA til India

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Air India sin flåte av parkerte Lateliners
Legg merke til hvor møkkete hvitfargen på 787'ene har blitt av å stå der i nesten tre måneder...
Trdfly is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2013, 07:03   #12
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,889
Default Re: Med BA til India

Quote:
Originally Posted by myhrair View Post
Legg merke til hvor møkkete hvitfargen på 787'ene har blitt av å stå der i nesten tre måneder...
Nå har de vel aldri vært hvite....
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is online now   Reply With Quote
Old 25-04-2013, 14:25   #13
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 6,089
Default Re: Med BA til India

Takker for rapport, har ventet på rapport fra nettop ny wt+. Ser ut som at min mistanke om manglende leg-rest stemmer? Ser bare footrest. Kan du bekrefte dette?
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2013, 14:33   #14
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,850
Default Re: Med BA til India

Takk for rapport så langt.. Det er noe magisk og imperialistisk med BA long haul føler jeg (selv om jeg dessverre aldri har prøvd)

Utrolig interessant valg med Tiger på short haul fra OSL.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 26-04-2013, 20:47   #15
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,955
Default Re: Med BA til India

Takk for knallrapport så langt.

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Om det et standard vet jeg ikke, men kunne velge mellom Tiger og Heineken ihvertfall
Har stort sett alltid fått Tiger i det siste. Ihvertfall på lange turer. Det er Heineken, Grolsch og Tiger. Før hadde de London Pride, men jeg husker ikke om de har det lenger. Synes ikke det smaker så bra i høyden.

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
I travelalerten jeg fikk før avreise ble det advart mot Malaria (blant mange andre gøyalt snacks) så tok litt påfyll kinin for å være på den sikre siden
Det der er alltid ekstreeeeeemt viktig. Jeg utsteder egne malariavarsel hver helg i Lillestrøm. Gleder oss til fortsettelsen.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 26-04-2013, 22:00   #16
darkcho
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,692
Default Re: Med BA til India

Takker for rapporten så langt, hyggelig å lese litt BA IC også
__________________
darkcho is offline   Reply With Quote
Old 26-04-2013, 22:10   #17
Altitude
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 257
Default Re: Med BA til India

Quote:
Originally Posted by myhrair View Post
Legg merke til hvor møkkete hvitfargen på 787'ene har blitt av å stå der i nesten tre måneder...
Er egentlig litt forbløffet over at de ikke er enda mer møkkete. Vi snakker Delhi her... Skulle sett den gamle terminalbygningen. Fy flate.


Flott rapport! Og takk for bildene fra WT+ på BAs 777. Har kun prøvd dem på 747, i del vesle kabinen bak F (sammen med en haug unger i sommer), og setene er jo helt anderledes der. Er de nye setene noe tess? Ser litt smale/harde ut?
Altitude is offline   Reply With Quote
Old 27-04-2013, 11:25   #18
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,053
Default Re: Med BA til India

Quote:
Originally Posted by Altitude View Post
Er egentlig litt forbløffet over at de ikke er enda mer møkkete. Vi snakker Delhi her... Skulle sett den gamle terminalbygningen. Fy flate.
Mumbai,ikke Delhi


Quote:
Flott rapport! Og takk for bildene fra WT+ på BAs 777. Har kun prøvd dem på 747, i del vesle kabinen bak F (sammen med en haug unger i sommer), og setene er jo helt anderledes der. Er de nye setene noe tess? Ser litt smale/harde ut?
Setene er OK. Bredden er ganske lik andre Y+ seter av denne slaget, og selv om de er noe harde syntes jeg de var ganske bra. Selv om det ikke blir noen kvallitetssøvn ut av det Men hadde midtgang på returen, neb vil anfefale vindu, da benplassen er endel bedre der pga boksen


Håper å få skrevet litt mer på rapporten i helgen
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 27-04-2013, 17:40   #19
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,053
Default Med BA til India

Etter ankomst BOM gikk det relativt greit gjennom immigration og toll, selv om i indisk tradisjon så er prosessene stykket opp i flere ledd, for å få arbeid til flest mulig

Så snart jeg var ute stod sjåføren klar, og imotsetning til hotellbestillingen de hadde gjort for meg til Mr Epsen, så var navnet mitt riktig på plakaten til vedkommende

Siden min endelige destinasjon var Pune, så bar det ut i trafikken og den ca 3,5t lange kjøreturen. Det som spesielt tok tid var å komme seg ut av Mumbai, for mellom selve Mumbai og Pune er det motorvei med bompenger og OK standard. Selv om det skal sies at de ikke helt skjønner konseptet med filer, elsker å tute, og kjøringen minnet om noe fra Mario Cart

Ellers var det en typisk jobbreise, og har derfor ikke så veldig mye interresant å rapportere fra selve oppholdet. Spiste nesten utelukkende indisk mat, men servert på steder jeg følte var ganske trygge. Så unngikk magetrøbbel endel i India opplever, selv om jeg for sikkerhets skyld tok litt forebyggende medisin hver dag


Det ble også noen av dette tidligere flyrelaterte ølet


Trafikkork på returen til Mumbai etter en ulykke


India i seg selv var et interresant opplevelse, og som endel har merket seg så holder ikke utbyggingen av infrastruktur helt følge med den økonomiske utviklingen, i enda større grad enn her hjemme, slik at trafikken er relativt kaotisk og massiv
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1367077004.213713.jpg
Views:	924
Size:	75.3 KB
ID:	34323   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1367077054.000848.jpg
Views:	929
Size:	68.7 KB
ID:	34324   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1367077090.525798.jpg
Views:	910
Size:	65.9 KB
ID:	34325  
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Old 27-04-2013, 18:10   #20
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,053
Default Med BA til India

Returen ble også med bil tilbake til Mumbai, og med god nok tid til å rekke en middag på Leela Hotel, rett ved flyplassen. Hvor man så passende tok en Bombay Saphire i bakhagen


Returen gikk med BA138, med avgang 02:35, som definitivt ikke er noe favoritt, men etter to forsøk kom jeg meg ombord, denne anledningen i bussen siden flyet stod på fjernpark. Grunnen til to forsøk var at jeg manglet et stempel fra sikkerhetskontrollen og måtte derfor tilbake dit for å få det før jeg fikk boarde

Ombord i G-VIIH, levert i 1997, så det helt likt ut som i flyet ned. Så også dette hadde fått oppdatert kabinen.

Sen flight så ble kun servert en wraps før man gjorde et forsøk på å få seg noen timer søvn etter å sett den nyeste Bourne-filmen. Selv om jeg neppe endte med å sove mye mer enn tre timer

En drøy time før ankomst var det så tid for frokost, og valgte english fremfor veggis


Ankomst litt før rutetid og parkerte på C piren. Dessverre har ikke BA noe formiddagsfly LHR-OSL så endte med å tilbringe nesten fem timer i loungen hvor jeg fikk unna litt jobb innimellom en god del avslapning

Siste strekket gikk med G-EUUW, en fem år gammel A320. Ikke mye å rapportere da jeg enten sov eller leste og serveringen var en eller annen wrap

Endel venting på OSL på bagasjen og som forventet fungerte ikke pritaggen på kofferten

Totalt ga turen meg 220 tier points ( 2x 90+20) og 23002 avios ( 2x 10055 + 1446)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1367078182.041410.jpg
Views:	906
Size:	62.3 KB
ID:	34326   Click image for larger version

Name:	ImageUploadedByTapatalk1367078522.923333.jpg
Views:	910
Size:	72.6 KB
ID:	34327  
__________________
Upcoming flights - JUL: OSL-ZRH (SK) SEP: OSL-BGY (DY) OCT: MXP-OSL (SK)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Air India med ruter til ARN og CPH EvakCPH Flyforum 168 26-10-2024 18:41
Kan ikke oppgradere med EB-poeng, Lufthansa til India TGjr Reiseforum 39 17-02-2014 20:31
Med BA til India 2 Someone TripReports 38 12-06-2013 02:18
Air India får ikke mere drivstoff i India. Trdfly Flyforum 3 09-03-2012 21:10
tur/retur India, Kingfisher/Air India/BA? torestabell Reiseforum 7 09-07-2010 15:00


All times are GMT +2. The time now is 11:36.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.