Enig i at stedet kunne vært bedre på enkelte områder. Jeg hadde ikke sjekket etter hva slags plass det var, og trodde det bar mer restaurantpreg enn dette. Ok, man kunne kjøpe kebab, men....
Jeg syklet nedom Egon på Karl Johan på før jeg satte kursen hjem. Så jeg klarte meg
Quote:
Originally Posted by robertaas
En liten triprapport
Først det negative: stedet
-Ikke noe synlig navn på utsiden. Jeg forventet at siden stedet het "brekkjern" så hadde det kanskje et røvertema, men det var istedenfor en kråke som hang utenfor.
-Bonaqua naturell som eneste alternativ for de som ikke drakk alkohol
-De klarte ikke levere gris
-Stedet var fullt, men ikke stappfullt. Likevel ga utforming med dårlig akustikk og åpnet ned til baren i etasjen under ganske mye støy. Så at jeg ikke var den eneste som stadig måtte be folk repetere da det ofte var vanskelig å høre hva andre sa, om de da ikke snakket veldig høyt og klart. Traff senere på kvelden noen venner på et annet utested og forskjellen med hvor mye enklere det var å snakke sammen var meget merkbar, det var også mere avslappende å slippe det konstante og høye støynivået.
Det positive: folkene
-Veldig brogete forsamling. Her var det veldig mange innfallsvinkler til et felles tema og det gir mangfold og ny innsikt.
-Mye kunnskap samlet rundt bordet, jeg lærte mye nytt.
-Hyggelige, positive og inkludernede folk
Så takk for de som fikk dette til og alle andre som møtte opp. Så får jeg bare beklage at jeg er kiminellt dårlig til å huske navn og nick.
|