![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Stigende stemning |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tusen takk for en ny topp nerdecamp...Spesielt takk til Someone for det fine bildet av campen... Ga meg tidlig siden noe sliten etter mye jobbestyr de to siste ukene..
Men en sommercamp hadde vært flott også.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Stigende form
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takk for en hyggelig aften med mange kjente og ukjente folk
Neste gang får det bli hotell på meg, så jeg slipper å sitte grønn av misunnelse mens dere andre drikker øl ![]()
![]() |
#105 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk til arrangøren(e) og alle andre! Sekst timers-øl-fly-øl-seanse er utmerket. Og beklager at noen måtte stå innemellom, men alle tjener jo på overbooking :-) Regner med alle sitter nå!
Last edited by AirbusTrond; 19-04-2013 at 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
En liten triprapport
Først det negative: stedet -Ikke noe synlig navn på utsiden. Jeg forventet at siden stedet het "brekkjern" så hadde det kanskje et røvertema, men det var istedenfor en kråke som hang utenfor. -Bonaqua naturell som eneste alternativ for de som ikke drakk alkohol -De klarte ikke levere gris -Stedet var fullt, men ikke stappfullt. Likevel ga utforming med dårlig akustikk og åpnet ned til baren i etasjen under ganske mye støy. Så at jeg ikke var den eneste som stadig måtte be folk repetere da det ofte var vanskelig å høre hva andre sa, om de da ikke snakket veldig høyt og klart. Traff senere på kvelden noen venner på et annet utested og forskjellen med hvor mye enklere det var å snakke sammen var meget merkbar, det var også mere avslappende å slippe det konstante og høye støynivået. Det positive: folkene -Veldig brogete forsamling. Her var det veldig mange innfallsvinkler til et felles tema og det gir mangfold og ny innsikt. -Mye kunnskap samlet rundt bordet, jeg lærte mye nytt. -Hyggelige, positive og inkludernede folk Så takk for de som fikk dette til og alle andre som møtte opp. Så får jeg bare beklage at jeg er kiminellt dårlig til å huske navn og nick.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 19-04-2013 at 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Enig når det gjelder det akustiske. Mine gamle tarmacører slet litt....
Ellers var det et kanontreff! Mange (for meg) nye fjes og det var kjempehyggelig å treffe alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Enig i at stedet kunne vært bedre på enkelte områder. Jeg hadde ikke sjekket etter hva slags plass det var, og trodde det bar mer restaurantpreg enn dette. Ok, man kunne kjøpe kebab, men....
Jeg syklet nedom Egon på Karl Johan på før jeg satte kursen hjem. Så jeg klarte meg ![]() Quote:
![]() |
![]() |
#109 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#110 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
"Takk til arrangørene" kl 20:20???? Was ist los? Nein und nein, was bleibt das mit die yngre generazion?
Ach wel, Her sitter jeg blubbete og bitter i Istanbul. Blir med neste gang.
![]() |
#111 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Først nå vi evakuerte av ukjent grunn. Hyggelig å treffe gamle kjente og ikke minst mange nye ansiktet. Man kan si hva man vil om mat og akustikk, men de hadde mye godt øl!!
![]() |
#112 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Mesteparten av den yngre generasjonen holdt det gående til nå nylig, venter på denne t— banen nå. Takk for hyggelig treff med hyggelige folk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Undertegnede kom seg hjem vhja. kollektivtrafikk -- takk for et hyggelig treff, og ikke minst til arrangørene!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
![]() |
#115 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Fredager er vanskelig. Jeg har lett etter et passende sted neste fredag, for noen helt andre, der man kan reservere bord, det er mulig å spise mat, men man må ikke spise, og det er rolig nok til å kunne prate.
Det beste jeg har funnet er Olympen, som vi har vært på før. Crow blir litt for bråkete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takker uansett for et hyggelig treff! Fint å se igjen alle kjente fjes, samt treffe noen nye
![]()
![]() |
#117 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() ![]() Angående det positive du skrev: helt enig! Gleder meg til neste gang! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tusen takk for en hyggelig kveld, alle sammen!
![]() Ha en god lørdag!
![]() |
#119 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for en hyggelig kveld! Kanskje vi prøver Deichmanske bibliotek neste gang?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det som også var krise var at de ikke tok MC eller Amex, i hvertfall ikke i annen etasje.
Fikk ikke et eneste poeng den kvelden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly & Øl / Points & Pints Oslo 27 november 2018 | Bizflyer | Flyforum | 3 | 27-11-2018 15:37 |
Fly&øl - Oslo fredag 1 april kl18:00 - Døgnvill Burger Vulkan | Someone | Flyforum | 47 | 04-04-2016 03:41 |
Flyprats Julebord 2015 - BAR Vulkan, Oslo 10 des 18:00 | Someone | Flyforum | 96 | 18-03-2016 15:56 |
Fly&ØL i Oslo 23/4 - Oslo Mekaniske | Dash | Flyforum | 21 | 24-04-2015 14:42 |
Fly&Øl, Oslo, fredag 20. april - Cafe Sara/Tilt | fluxie | Flyforum | 42 | 21-04-2012 19:37 |